Bröst eller bebis?

1kommentarer

Min Magnus har ett sånt livfullt nattliv.
Han pratar, han ställer sig upp, han klappar mig på huvudet, han viskar "i live yoous" i örat, han letar efter bebisen och annat kul.
Allt i sömnen förstås.

Väldigt gulligt, kan man tänka.
Men inatt höll mitt bröst på att lossna från kroppen.
Jag hör Magnus säga:
"MEN ÄLSKLING, DÄR KAN DU JU INTE LIGGA!!"
Jag ligger på mage och börjar skratta lite, men mitt i allt glada skratt trycker Magnus in händerna under mig, tar tag i mitt ena bröst och börjar slita.
Han tror alltså att jag ligger på bebisen.

Det gör lite ont, så jag drar Magnus i håret och förklarar tydligt att Tintin ligger i sin säng som ALLTID!

Han klappar lite på mitt huvud och säger "du vet så lite, lille vän".
Sen somnar han om.

Jag låg en stund och funderade på vad jag skaffat mig för tok till kille och kom på att jag skaffat mig världens bästa!

Gullemöh!

1 kommentarer

Anna

29 Sep 2011 15:26

hihihi

Kommentera

Publiceras ej