Allt handlar faktiskt om bajs i slutändan.

7kommentarer


Okej.

Avloppet i köket fixades.
Jag trodde att lugnet var här
för att stanna...

...men efter att ha kissat, torkat
och sen spolat började det bubbla
konstigt ur brunnen där vattnet åker
ner när man tvättat sin kropp!

Det bubblade och lät underligt
och golvet fylldes sakta med brunt
vatten.
Lukten var död och paniken steg.

Jag spolade igen.

Då händer det!

Det börjar spruta upp hela bajskorvar.
På hela golvet flöt allas bajskorvar omkring.
Grannarnas, mina egna, ALLAS!

Jag dog lite på insidan.

Jag har städat, fixat, spytt och gjort rent
under hysteriskt skratt med tårar.

Bajs överallt.
det blir inte mycket roligare än så.

7 kommentarer

Malin

31 May 2010 14:25

hahahaha fyfaaan va äckligt men roligt XD

jessica jones

31 May 2010 15:36

SHIT! (haha) vad gjorde du då? ringde du rörmockaren igen?

Roger

31 May 2010 17:11

Hahaha, jag dör av detta. På riktigt. Jag kan inte andas.



Måste. Gå. Från. Datorn. Och. Hämta. Luft.

jazzmaster

01 Jun 2010 12:35

var fan har du flyttat egentligen?!

A

01 Jun 2010 17:48

ÅH herregud! jag dööööör, fy farao!

vicki

13 Jun 2010 14:54

vilka äckliga bajsar

L

23 Jul 2010 23:05

Mmm... MUMMA ;)

Kommentera

Publiceras ej