Orre Rickardsson - Rödvinspoeten som jag skämtade lite för fult med.

1kommentarer


Alla vet vad jag tycker om
folk som sitter och spyr ut
kärleksdikter.

Alla vet.

Så nu kanske det kommer
höjas på ögonbrynen runt
om i stugorna?

Man kanske kommer tro att
en "häftig" hacker tagit sig in
och bloggat ett reklaminlägg?

Eller att jag har en kniv emot
halsen och blir tvingad.

Äh närrå!

Efter att ha sagt alldeles för
fula ord till den lille grabben
så känner jag att jag måste
hålla vad jag lovade i ett svagt
ögonblick.

Så förlåt för att jag kallade dig
bögig pojkhora.
Och varsågod till finfin reklam
för dina vackra kärleksord.

Du ska alltså nu klicka dig in
på denna SIDA.



I smyg läser han King och har inget alibi för natten innan nyår.

1 kommentarer

S A N D R A T J U L I N S

04 Jan 2010 12:31

Kolla in *2009's retsticka*! (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-retsticka-1.html#comment

Kommentera

Publiceras ej