Bajstips.

2kommentarer



När jag var liten sa alltid min mamma:

"-Ta för fan i med magen, Kim!"

Så sa hon när man bajsade.
Hon menade att om man tog i
med huvudet kunde hjärnan explodera.
Alltså typ ett bärande kärl kunde gå
åt helvete och det skulle skapa en blödning.

Att blöda i hjärnan är inte bra.
Det förstod jag redan som liten.

Så att gå på toa har blivit lite av en mardröm.
Tänk om man skulle ta i med fel del och
bli hittad död på toaletten?

Skamligt!

Anteckning till mig själv:

  • Gör ibland som mamma säger.

2 kommentarer

Dreven

23 Jan 2010 12:48

En av mina närmsta vänner absoluta mardröm är att bli hittad död på en offentlig toalett med en klutt halvvägs på väg ut ur röven. "Ett sköldpaddshuvud som tittar fram", som han själv uttrycker det. Därför håller han en sån kost att bajset i det närmaste flyger ur honom av sig själv.

mike

01 Apr 2010 10:48

jag får önska dig lycka till med framtida bajsandet!

Kommentera

Publiceras ej