Kim Långstrump.

8kommentarer


Alltsååå...
Jag har ju ingen pappa.
Vilket såklart gör mig farmorslös (läs: arvslös, läs: inga pengar, läs: "fan också")
Nu har jag hittat henne.
Kollade på tv igår.
Där stod en dam och sjöng vackert...FARMOR!
Jag kände det.
Åfin.
Hon ser rar ut, min farmor.
Jag måste maila (läs: skicka flaskpost) till henne och berätta glada nyheten.
Skicka med önskelistan inför julen.
Min farmor är nog sån som handlar klappar redan nu.
En tant med koll.
En tant i tiden.

Betyder det här att min pappa är negerkung?
Betyder det här att böckerna Astrid skrev handlar om mig?
Betyder det här att jag kan bära hästar med lillfingret?

Jag tror det.


åh lika!

8 kommentarer

jussan

09 Feb 2009 11:18

haha fan va du e sluti huvvet. äntligen har du uppdaterat btw, jag kolla flera ggr om dan o tycker du har vart lat nu de sista. betyder det att jag e kär i dig förresten eller VAAAD??

ska vi gå på juggefest på fredag? det e en spelning i gbg :)

kim svarar

09 Feb 2009 11:53

jag följer jättegärna med på fredag!



jag ska uppdatera mera!

jussan igen

09 Feb 2009 14:30

jippiiie! club dijamant är de på, har aldrig varit där men ja ska kolla upp detta :)

eller har du varit där månne? :D

jussan...IGEN

09 Feb 2009 14:36

färgfabriksgatan, på kville är det förresten! värt, känns lite som att spela på hemmaplan när de e på kissingen! får man sova i dit stora säng då eller? om jag inte hittar nåt ragg vill säga, haha de e ju ändå alla stjärtans dag fest, bergis massa snygga singelkillar där :P

Ja

10 Feb 2009 12:05

jag har alltid undrat var din "negernese" kom ifran :-)Ha-ha-ha

jussan

10 Feb 2009 13:47

huh?? negernese?

jussan igen

10 Feb 2009 13:48

hahahah jaha nu fatta jag.,..ja jag håller med "Ja"



hohoho

Kim svarar.

10 Feb 2009 17:51

"Jussan": du får självklart sova i min säng!



"Ja": NEGERNÄSA? åfy.



"Jussan": Håller du med?



"Ja": åfy.

Kommentera

Publiceras ej