Sluta rasera min världsbild.

9kommentarer

Det finns en man med liten pick.

Vill man prata med honom?
Näe inte direkt, va?

Han stör min fantasibild av att alla
penisar i världen är minst 23 cm.

Om jag hade haft en minipenis hade jag inte fotograferat.
Jag hade tryckt upp den och kallat mig flicka.


En liten trevlig konversation:

mentackskaruha:
du stör mig.

minipenisen:
ursäkta då.

mentackskaruha:
här ursäktas ingenting.

din bild kan vara nominerad till årets fulaste?
oj, det var den.
du vann.


minipenisen:
vad trevligt att få vinna någongång :)

mentackskaruha:
gratulerar, du har vunnit en kondom i strl: XXL.




9 kommentarer

nilla

21 Aug 2009 13:14

haha. varför skicka kukbilder åt höger och vänster överhuvudtaget?



hur många fittbilder skickar tjejer runt undrar en annan.

kim

21 Aug 2009 13:38

nillapilla: det är så himla svårt att få in kameran och ta kortet. min blixt vill iallafall inte riktigt komma till skott därinne. jag ska maila kodak! ett skepp kommer lastat med klagomål.

Emma

21 Aug 2009 16:28

hahahahahahahhaaaaaa! jag DÖÖÖÖR! fan va kul. jag hade en minipitt som skickade bilder han med. vad är det med dom? vad vill dom att man ska säga? OJ VAD STOOOR.... EH.... VÅRTA!... eller?

lllaars0

21 Aug 2009 18:10

Antagligen är ämnet känsligare än någon utomstående kan ana så jag försöker inte ens förstå. Kanske är liten kuk jämförbart med att ha slapp/vid fitta läste jag i något forum. Kan hålla med till viss del men samtidigt är kuken även till för syns skull enligt tjejer och killar som gillar killar, där fittor mest är två/fyra läppar som inte avslöjar sin tajthet. Barnafödande påverkar inte heller så mkt på de två milfar jag testat. Karmasutran säger att små ska gå i små och stora i stora. Kan sympatisera med killarna med små som vill visa upp den först innan man kommer in på livet på en attraktiv kvinna som kanske kommer att reagera på något negativt sett inför den. "Fear of rejection" är den rädsla som får killar att tråna med blicken och ändå inte gå fram och presentera sig i matbutiken eller i kollektivtrafiken. Detta är medfött från nomad/vandrar tiden då vi var små grupper och ingen hade råd att göra bort sig, men nuförtiden är det lika onödigt som att hamstra mat i kroppens fettdepåer. Rädslan att bli avvisad går att arbeta bort genom träning, men mycket mer laddat blir det inte om man ska ta av sig och anar att paketet kan ställa till det?

lllaars0

21 Aug 2009 18:11

Off topic!



Jag låg med en tjej och frågade om hon ville ha en dildo i fittan samtidigt som kuken och det var hon sugen på. Jag brukade pillra in något finger eller två när jag kom åt innan. Prova sa hon! Det var sagolikt tajt helt plötsligt och hon skruvade upp ljudnivån tre steg och berömmet haglade så vi fortsatte på samma härliga väg. Och vibrationerna känns inte så mkt i kuken men kommer direkt starkt om den skulle vilja få för sig att svikta en aning i ståndet. Slapp eller liten så kan man iaf ha det jävligt skönt och det är ju bra att veta.



Vibrationerna gjorde det omöjligt för kuken att slakna märkte jag dessutom då de först då kan tränga in på djupet i kuken som bonus på bonusen.

kim

21 Aug 2009 20:50

lllaars0: Hoppas du mår bättre nu när du fått skriva av dig lite. Hoppas att vissa spänningar släppt, att du fått släppa på trycket såattsäga?



Att man har minipenis, fine!

Men måste man fotografera när man står

och desperat drar i den i ett taffligt försök

till att få den se 9 cm lång ut?

Även bilder på megadickar undanbedes, liksom.



Oj, nu är kaffet klart.

lllaars0

22 Aug 2009 03:31

Jo nakenbilder känns privat. Har bara sett andras på drift och det brukar vara dåligt tagna bilder men undantagen lockar. Har aldrig blivit avkrävd några nakenfoton på mig och det är ju tur för jag har aldrig ens behållit kort från sådana infall. Och omvänt, ingen hona har känt sig pilsk nog att ge mig en vision av hur hon ser ut naken heller. Tror detta hade sett annorlunda ut om jag var född på 90-talet, eller kanske till och med 80-talet. Ja ni vet bättre ;)

Emma

22 Aug 2009 20:23

men att ens tro att någon skulle vara intresserad av att se ens kön fast man aldrig mött idioten? vad är det för självbild till att börja med? eller är det nåt extremt bekräftelsebehov? om nån vill se ens kön så brukar det ju komma fram förr eller senare, och då får man väl göra vad man vill med den förfrågan. men att bara skicka till höger och vänster förstår jag inte. vad hoppas man på? att nån ful fisk ska nappa på lilla masken?

lllaars0

24 Aug 2009 06:44

haha. Jag har inför min inre syn sett ljuset! Det var bäcksvart. Trycket öronbedövande. Vart är lilla masken på väg undrar jag... Jaha, där borta är det något som lyser... Hmm har puben öppnat även här nere eller är det en undervattensfarkost? Lilla masken går igång direkt med tunga artilleriet redan innan de setts. "Kan inte du suga av mig, det är det bästa jag vet? Vill komma i ditt ansikte och fylla munnen så är du min..." "Blubb blubb" kommer svaret och precis när lilla masken anar sitt mål så hoppar han på henne och de rumlar runt direkt. Han hinner med en tanke innan hon tar honom till himmelriket. Oh, she likes it rough!



Marulken får värsta chcken. Shit tänker hon, jag har bara slickat i mig fisk tidigare men köttpinnen rev skönt hela vägen djupt ner i halsen. Deepthroat; [X] check! "Lilla masken" hooked me [on a feeling]?

Kommentera

Publiceras ej