Acne, mönster och HJÄLP!

7kommentarer

Jag har fin hy.
Har alltid haft och kommer alltid att ha?
NEJ.

Sen jag valde bort fett och bytte till
härliga grönsaker så hände något.

Det kom utslag.
Jag säger hellre utslag än finnar,
för det låter bättre?

Dom säger att det blir så när man avgiftar
kroppen.
Åh gift, kom tillbaka.

Det värsta är att dom satt sig i en fyrkant
med en prick i.
Avskyvärt.
Går inte att missa om du inte har den värsta
sorten av starr.
Inte många har det, tyvärr.

Åfy.

Sminka över?
Det går inte.

Men jag kom på lösningen.
Rör man sig väldigt fort,
lite som blixten så är det
ingen som hinner se.

Så ser ni något flyga förbi,
bli inte rädd!
Det är bara Acne-Kim på språng!



en prickig godbit.

7 kommentarer

Bibbi

24 Apr 2009 09:07

Du är verkligen härligt tokiiii. Stan är stan men jag har inte hunnit sett mer än Barkaby än så länge... Läs så förstår du....



Take care och fortsätt vara tokiii

Stor kram Bibbi

waltzingalong

24 Apr 2009 12:51

Du kanske kan testa att använda munsårsplåster?

Emma

24 Apr 2009 14:23

oh, jag gillar prickisar... prickar och ränder är fint! iaf på kläder.. men på dig är nog allt fint. jag är ju ändå kär i dig.. =) vill du bli kär i mig? (lärde mig av en femårig pojke att det är bara att fråga om någon vill bli kär i en, det är inte svårare än så om man känner sig lite ensam)

1 apa

24 Apr 2009 15:12

jag börjar tvivla på dina hipkunskaper men har fortfarande hoppet uppe. de sjungs alltså just eee e e eee e eee e eee eee i låten... ganska ryckigt.

jusanpusan

24 Apr 2009 18:45

åå du e så fin ändå din lilla flodis!!!

Michaela

25 Apr 2009 12:05

Du får mig alltid att skratta...

Jag satte in gift i dieten och jag ser ännu värre ut! Kanske kan vi träffas och göra en tornado när vi försöker umgås utan att titta på varandra?

kim

25 Apr 2009 12:12

Moster Stockholm: Låter som en utmärkt idé!

Jag kommer strax!

Kommentera

Publiceras ej