Det är klart man hänger med.

2kommentarer


Jag får massor av mail.
Massor av frågar.
Sluta.
Jag känner tyvärr inget behov av att svara.
Men för att inte bara ge er bilden av att jag är en lallande grönsak
som bor på gruppboende istället för att jobba där, så ger jag er lite fakta
om att mitt huvud faktiskt fungerar och att min släkt är imponerade
av mig till M A X.

På Göteborgs Universitet spelades en film upp för blivande
förskolelärare och deras rektorer.
En film om pedgogik och genustänkande.
Jag gjorde filmen.
Så jag var där och berättade.
Jag ville dö. Men jag gjorde det.
Filmen är strålande och barnen gjorde som jag sa.
Tack barn.

Rädda liv.
Javisst gör jag det på fritiden också.
Mellan mina fotosessions i badrummet på min vänstra ansiktshalva har
jag faktiskt lyckats få ett par hemlösa att andas igen.
Högsta betyg på räddalivkursen. Sug på den.

Jag har två guldbaggeinbjudningar då jag finns med i en produktion.
Varav en rodde hem baggen.
Efter en visning här i götlaborg kom förfrågan om att föreläsa för högstadiekids och gymnasieelever
om hur det är att vara barn till en missbrukare.
Jag svarade nej men gav en.

Jag har skrivit artiklar i en viss tidning nästan inom samma ämne.
Då min mamma även återfinns som skribent.
Där hon skrev mest om mig när jag var liten.
Jag måste säga att jag var ett väldigt roligt barn.
Texten om när jag kräks i mina nya stövlar efter
ha självmedicinerat mig pga lite huvudvärk.
Den rekommenderas starkt.


Det finns mer och mer och mer.
Men det får räcka för idag.
Mallgrodan tar paus.

Internet är inte verkligheten.
Även om jag nu faktiskt har perioder då jag BARA sminkar
mig och ligger och trånar efter mig själv på kort.
Kärlek på riktigt.

Men stunderna då jag avnjuter en god bok behöver jag kanske inte berätta om.
För vem bryr sig om det.
Det är ju ändå bara brösten som vill åts.
:)

Nej, men serre!
Jag lärda mig läsa när jag var tre.
Jag tog studenten vid fyra.

Vad skönt det känns.
Att briljera med mitt härliga inre.
Nu tillbaka till spegeln.
Så stoppar jag krigen imorgon istället.

2 kommentarer

elina

29 Sep 2008 15:49

men WOW! vad var det för film? i wanna see!!

Banana

28 Oct 2008 14:25

Asså, helt underbar blogg!!

Kommentera

Publiceras ej