Stalker, rar och sällsynt.

4kommentarer

Det finns en kille som
kommenterar.
Han är härlig.
Jag har lyckats ta reda på vem det är
tack vare mina Ture Sventon-skills.
Det var som jag anade.

Jag minns honom väl och
förstår att han är mycklet glad att
få vara med i mitt liv igen.
Det var ett tag sen.

Hur hittades jag?
Jag antar att du googlade mitt
namn och fann en skatt.
Du älskar google nu?

För fyra år sen jobbade vi ihop.
Han var en riktig lustigkurre.
Han städade på Frälsningsarmén
och jag tog hand om farbröder.
När han hade städat klart toaletterna
kom han alltid in och åt lunch.
Om det var fisk skulle han alltid kommentera
detta med ett:
"-Åh, det luktar mutta...Kiiiiiiiiiim?!?!?"
Det var roligt första gången.
Men han sa det varje onsdag.
Kul?
Han tejpade även vattenkranen så det sprutade
åt håll och kanter.
Busigt värre.
En gång bjöd han på choklad också,
räckte fram asken och sa:
"-Skaru ha lite choklad, fläskis?"
Åfy.

Men så var det den där dagen när vi slutade
samtidigt och skulle slå följe en bit hem.
Han verkade nervös.
Han berättade att det var hans sista dag
och att han ville ses ändå, fast vi inte skulle
finnas på samma arbetsplats varje dag.
Han var ju rolig, så jag sa ja.

Det började med en kväll med öl.
Hamnade i säng och allt det där.
Men någonstans där blev han knäpp.
Det ramlade in brev i brevlådan titt som tätt.
Blommor skickades och telefonen exploderade
nästan av alla kärleks-sms.
Jag var tvungen att tacka för mig.
Efter ett år så försvann han.
Helt tyst.
Gav kanske upp?

Men nu är du tillbaka, din stolle.
Det var ju skoj?

Tur att du är rolig.
Tur att du lämnar otroligt
underhållande kommentarer.
Det roar mig på bussen.
Jag gillar att bli road.

Tack.

Fast man kan säga hit men inte längre.



4 kommentarer

Eddie Väder

27 Mar 2009 23:28

Fan Filip, you are the man.



Du har varit innuti Kim och snuskat runt.



Grattis, eller kanske grattis till Kim.



Snälla du, skriv lite goa grejer nu om hur det var, hur smakade hon, vad gjorde ni, typ spanska stolen, var kom du nånstans.



Grät ni när det hade gått för er och pussade varandras tårar som på film.



Snälla, vi vill veta mer. Mer skandaler till folket.

kim:

28 Mar 2009 01:28

Eddie Väder: Jag smakar hallon, syrliga hallon.

Vi körde mest rödstrumpan:

http://mentackskaruha.blogg.se/2009/february/118-118-svarar-pa-fragor.html



Skandaler finns att hämta.

Jag återkommer.

Eddie Väder

28 Mar 2009 03:41

Bra.



Rödstrumpan lärs ut till alla flickor i årskurs tre idag, sponsrat av H&M.



De kommer i par.



Man får ju två till priset av en.

Louice

28 Mar 2009 10:06

Hahaha! Ååh Kim- du är bäst!

Kommentera

Publiceras ej