Analsexxxigt.

12kommentarer

"Vad är en rödstrumpa?"

Vet ni?
Jag trodde att jag hade koll.

Men det var roligare än jag trodde.

Tänk er analsex.
Killen håller på och håller på.
Du ligger och tar emot snällt, som tjejer ska göra.
Då!
Då slår han till på ett ställe på ryggen och en
liten bit av tarmen trillar ut.
-Hej, tarm!
Som en present.
Som en röd liten strumpa.
Åh fint på jul.

Så för er som gillar presenter och överraskningar.
Kör i vind.

Hihi.

Bit i kudden flicka lilla,
pappa flyttar upp ett pinnhål?

Min fråga är:
Hur får du tillbaka allt på plats?
Pinne, finger eller sjukhushjälp?
Innan jag biter i kudden vill jag ha svar.
Jag har nämligen sjukhusskräck,
men fingrar räds jag ej.




12 kommentarer

jussan

20 Feb 2009 12:44

ämen de där va fan det VIDRIGASTE jag hört!!!

nilla

20 Feb 2009 12:45

men fy vad äckligt. är det på sant???

kim svarar:

20 Feb 2009 15:38

Äckligt?



Njae, romantiskt!

Man ger av sitt innersta.

det är vad jag kallar äkta kärlek.



Mer tarm åt folket.

nilla

20 Feb 2009 15:55

haha fy fan. stackars människa som råkat ut för detta. buuu.



förresten.

Kan du glamourfest hos mig den 7/3 istället?

Vet inte om Jussan frågat redan.

kim svarar:

20 Feb 2009 18:37

Otroligt komiskt att jag pratar tarmar som kommer ur anus efter analsex och sen blir bjuden på glamourfest.



Åh fint.



Nilla, tack för inbjudan.

Jag vill gärna komma.

:*

Ellen

21 Feb 2009 13:09

mentackskaruha.blogg.se

Ellen

21 Feb 2009 17:52

oj haha ingen aning datorn hängde sig så råkade väl göra nått konstigt :) hade tänkt fråga vad du skulle göra i kväll=)

Catta

21 Feb 2009 17:59

SV: Jo twilight är en film som är uppbyggda på böcker. Den är skitbra:D så tipsar verkligen om den! Fin blogg btw :D

Louice

21 Feb 2009 18:34

Smarrigt. Jag känner att jag är lite i samma klass då jag för ca 4 månader sen krystade så hårt att en bit av tarmen ploppade ut. För att inte skrämma upp mig kallar läkarna det får något så vackert som hemorrojder. Det känns ju bra. Nästan lika vackert som smultronpuss eller liljekonvalj. Och ja nu så är den vackra delen av tarm bara liten och skrumpen, lite som ett russin. Och det blöder ju bara när jag bajsar. Lyllos mig!

Kim svarar Louice

22 Feb 2009 12:37

Åh du har krystat fram tarm.



Smultronpuss lät vackert och jag kanske nu är redo att köra en rödstrumpa.

Ska bara leta frivillig.



Blodigt bajs. Det låter som om det svider?

Jag gillar inte när det svider.



Jag kanske fortsätter att köra i ettan?

Vad tycker du?

Louice

22 Feb 2009 17:01

Jag tycker ettan fungerar bäst. Särskilt som det svider. Ibland så skriker jag. Då frågar min karl; går det bra? 'Får man bajsa i fred?' skriker jag då och tycker i hemlighet att det är hans fel, eftersom det faktiskt var han som gjorde mig med barn (fast att det egentligen var jag som slängde mig på honom den där natten när jag kom hem raglandes från Pub Anchor och tjöt 'nu blir det åka aaav')



'Trasig stjärt suger svettig pung'

Ett gammalt djungelordspråk.

Kim svarar louice

23 Feb 2009 01:08

Ettan kan vara skön om snoppen är härlig.

Annars kan det svida eller inte kännas.



Jag gillar att du bjöd en kille på åktur.

Det visar att du är en trevlig tjej och inte alls förtjänar svid i rumpan.



Åh, det där gamla djungelvrålet.

Det stämmer så bra.

Djungelns lag är min lag.

Kommentera

Publiceras ej