JAG NJUTER...

1kommentarer


...SÅ RUMPAN TJUTER!

Alltså sommaren!

Jag är snyggt sommarbränd och magen är snyggt åttamånadersgravidstor.
Åt rödlök, glömde att jag inte tålde :)

Mormor är här!

Allt är liksom bara bra bra bra.

Imorgon klockan 08:00 blir det att prata med psykolog.
Ska tydligen vara en bra grej!
Jag ska bli av med flygrädslan, måste bli av med den eftersom Magnus vägrar bila till Indien.

Jag kan flyga, jag är inte rädd?
Jopp!

Slänger in ett kort från dagen,
det är min tjusiga mormor.

1 kommentarer

Nyx

24 May 2012 22:29

Alltså, det sägs ju att de som är flygrädda har ett kontrollbehov... (kan ju passa på att säga att jag också är flygrädd) men hallå, det är väl fullt rationellt att få panik när man är fast i en plåtfarkost några kilometer över marken och en person håller ens liv i handen. Men för att inte skrämma ihjäl dig så kan jag säga som jag brukar säga till min BFF för att lugna henne - det är större sannolikhet att bli sparkad av en åsna än att va med om en flygplansolycka. P.s När jag skriver lugna på telefonen vill den ändra till pugnacious. Skrattbart!

Kommentera

Publiceras ej