Destruktivt beteende.

4kommentarer


Varför kollar jag på Malou - efter 10, fast att jag blir så irriterad över att hon är så himla sämst.
Varför bjuda in gäster när men ändå inte tänkt att låta dom svara och prata klart?

Och varför är jag inne på familjeliv.se fast jag blir helt mörkrädd av vissa mammors elaka kommentarer till varandra.

Jag till exempel går tydligen att jämföras med en tjackhora bara för att vi har infört mormorslördag.

What?

Nu är jag så himla trygg i min mammaroll. Det var när jag fick Tintin som dom sista pusselbitarna sattes på plats. Jag kan det här!

Men dom som inte känner sig lika trygga utan är oroliga över att allt dom gör är fel, stackars mammor och pappor som får alla dessa elaka kommentarer!

Jag tänker försvara er in i det sista, vare sig ni vill eller inte :)

4 kommentarer

Lenas HEM

30 Sep 2011 10:52

Jag är inne på FL typ två gånger om året! Jag tycker som du, att MÅNGA därinne är så jäkla elaka. Jag förstår verkligen inte varför. Men det måste ju bero på att de är så osäkra på sig själva, och missnöjda över sina egna liv. Hemst är det, för jag kan tänka mig att vissa blir förstörda av alla elaka kommentarer som flödar där inne.

Linda

03 Oct 2011 23:47

Jepp, det är synd om din unge. Men vad den där T-bo pratar om skulle jag inte ta på så stort allvar. Vissa andra är mest dryga och sarkastiska och sitter på förbaskat höga hästar. Man tröttnar.

Linda

04 Oct 2011 09:11

Förlåt, jag var otydlig. Det är inte det minsta synd om din unge, vad jag vet. Inte av vad som gått att utläsa ur sekt-tråden i alla fall! ;) Det är väl skitbra att ni har hittat en lösning som funkar för er, och jag är rätt avundsjuk på att ni har barnpassning för pyttebarn på gymmet!

Linda

04 Oct 2011 11:42

Haha, och jag var trött när jag skrev första inlägget. ;) Men för att klargöra, jag är på din sida! :D



Det är helt sanslöst, jag tror det kan vara en av de värsta trådarna jag läst. Och sen ts som plötsligt börjar prata om igångsättning och "stackars mig". Hon är speciell som fan...

Kommentera

Publiceras ej