Om att solen kretsar runt mig.

4kommentarer

 


Picture it:

Sen du föddes har allt kretsat kring dig.
Du har levt i en värld där du haft
huvudrollen och alla andra har bara
varit statister som funnits i bakgrunden.

Det har varit drama, thriller, komedi och skräck.
Men du har tacklat varenda scen och replik
utmärkt.
And the Oscar goes to MIG MIG MIG.

På dagis var du helt säker på att du var Jesus
och talade gärna om det för dina små knattar
till vänner.
Killarna försökte alltid få dig att vara April
när ni skulle leka Turtles.
Men efter en lång diskussion så fick du
vara dig själv, Jesus.

Du har alltid ansett att få vara din vän är en
jävla ära.

Sen helt plötsligt föder denna stjärna ut
en liten 3,4 kilos klump och helt plötsligt
är det dags att kliva av scenen och låta
någon annan ta plats.

Skulle kunna vara  en riktigt ångestfylld
skräckupplevelse, eller hur?

Men FYHELVETESFANSJÄVLARIHELVETE vad
härligt fantastiskt underbart det var.

Jag älskar dig så mycket att om någon
skulle erbjuda mig 23 triljoner för dig
hade jag sagt nej.




4 kommentarer

Ricard med bara C

25 Aug 2011 11:04

24 triljoner då? :D

Kim

25 Aug 2011 11:14

Taget!

Lenas HEM

25 Aug 2011 11:42

Och jag ÄLSKAR sååå att du har börjat blogga igen. Det spelar ingen roll alls att du nu bloggar om bebis, för du kan göra ALLT så jävla roligt!! Kösss.

Anonym

25 Aug 2011 17:33

Håller med Lena!!!

Kommentera

Publiceras ej