En kort fängelsevisit.

1kommentarer



Ingen tid kvar på dagen.

Dax att krypa ner brevid mannen
som pratar i sömnen och lyssa på
sonen som pruttar sig genom natten.

Magnus har alltid något intressant att
berätta, speciellt när han sover!

Igår natt låg han och fnissade gott
efter han somnat, men helt plötsligt
hände något och jag hörde att han
pratade med polisen.

Det bästa med Magnus sömnprateri är
att man kan ställa frågor och han svarar.

Så jag frågade såklart varför han pratade
med polisen?
Kim, jag ska få ut dig ur fängelset,
men du måste sluta moona.

Detta måste bero på att varje kväll
går jag runt i ett par förstora grå
mjukisbrallor som jämt åker ner.
Och med tanke på att jag var satt i fängelse
på grund av detta i hans sömn,
så måste han tycka att jag ser rätt
förskräcklig ut i dom :)

Undrar vad som kommer sägas inatt,
hoppas på något riktigt pinigt.

Sovgott.



1 kommentarer

Ewonne

05 Aug 2011 08:00

haha, våra kids har nästan lika mycket hår! Hoppas det stannar kvar, är så fint!

Kommentera

Publiceras ej