Orange var min sämsta färg.

3kommentarer


Hoppsan!

Nu har jag varit borta igen,
men jag har flyttat.

Det har tagit mig tre dagar
att klara av att gå in i köket
och stanna där.

Kökets väggar har liksom skrämt
livet ur mig varje gång.

Men sen kom Ida.
Hon skrattade glatt och sa
att jag hade ett roligt kök.

Roligt?

Ja, det är nog det roligaste köket
i hela Sverige.

Nu står jag och gör kaffe skrattandes
och vill aldrig gå där ifrån.

Allt är nu på plats och jag är
för hundrade gången i år redo
att börja blogga igen.

Men först ska jag sätta mig på
takterassen och läsa min fina
vän Elinas blogg.

Roligt:

3 kommentarer

Dreven

06 May 2010 22:12

Nästan lite halvsamma färg som jag hade i mitt kök en gång i tiden. En färgburk och en roller rådde bot på det. ^^

nilla

07 May 2010 07:55

åh fint! ;) vart bor du nu`?

My Amelie

09 May 2010 22:44

aj!

mitt öga sprack.

Kommentera

Publiceras ej