Gökboet.

2kommentarer


Till er som tror att solen bara skiner
och munnarna skrattar hemma hos
Kennegård/Delbratt.

Idag hade vi vårat första förhållandetrassel.

Allt började med att jag inte hade trosor
och orkade sitta ner.

Så jag gick fram fint till den som satt
och spelade gitarr på soffkanten:

Kim: - Maaagnus...får jag kissa på dig?

Magnus: -Men älskling...kan du inte gå på toaletten istället?

Kim: - NÄÄ!!!

Magnus: - Men gitarren tål inte att bli blöt.

Kim: -Du hatar mig!!!

Sen puttade Magnus in mig på toaletten och kollade
så allt hamnade på rätt plats.

Efter tömning surade jag högljutt genom att snurra
in mig i alla sängkläder och yla.

Men då kom Anti-kiss-killen skuttandes och lovade att aldrig
mer neka mig en liten kiss i fortsättningen.


Husfriden återställd.


2 kommentarer

L

23 Jul 2010 23:02

Hahahaha... Du är så jäkla skön!! =)

Ester

07 May 2011 00:43

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

Kommentera

Publiceras ej