Mannen vs. Elefanten spelade boll, elefanten vann med 100-0.

3kommentarer



Det bästa som finns är att komma hem
efter en hård arbetsdag och släppa
tuttarna fria och hoppa i pyjamasen.

Ta snabeln i handen och krypa ner
bland kuddarna framför tv-apparaten.

Min mamma skrattar rått och säger
att om jag inte släpper min mjukiselefant
snart så kommer jag aldrig bli bortgift.
Hon säger att den där 40+mannen som jag
tjatat om sen jag var femton år inte
kommer vilja ha en tjugofemårig bebis.

Men jag fnyser bara åt det.

Självklart vill man ha mig ändå.
Med eller utan elefant.
Mest med.

Hoppas jag.

SOVGOTT.


3 kommentarer

Dreven

11 Jan 2010 23:08

Fet respekt till elefanten! Gosedjur kan faktiskt bli jävligt långsinta om man sviker dem.

Kim

11 Jan 2010 23:17

Dreven: Jag vet. Jag glömde den hemma en gång. Skitsur i flera timmar efter det. Vi har hängt ihop sen jag pluppade ut på BB. Fint va? Skulle inte jag få julklapp av dig förresten? Ljugpelle! :D

Dreven... igen

12 Jan 2010 22:01

Gah, julklapp!! Visstja, det har jag nog sagt! Att du inte fått den måste bero på att jag glömt vad det var du skulle få. =o/

Kommentera

Publiceras ej