Kan man anmäla våldtäktsförsök på sig själv?

4kommentarer


Idag sågs vi som festade ihop
förra lördagen.
Vi har försökt pussla ihop
kvällen till ett vackert pussel.

Det blev ett fult resultat dock.

Jag vill så gärna skylla min
karatefylla på att jag blivit
brutalt drogad.

Men det blir svårt när jag
blandat mina egna groggar.

Har jag droppat i rohypnol
i hopp om att få ligga?
Ligga med mig själv?
Korkskalle!
Hade jag bara frågat snällt
hade jag ju svarat ja.

Anteckning till mig själv:

  • Fråga snällt.




4 kommentarer

Roger

17 Jan 2010 18:56

Hahahaha! Lucköppning, det är fina grejer det.

emma

17 Jan 2010 21:00

fan, det var ju jag. men inte fan fick jag ligga ändå... :....(

My Amelie

17 Jan 2010 21:17

hahaha!

det är jobbigt när man ustätter sig själv för sexuella trakasserier.

det gör jag också ibland!

som du säger; man borde fråga snällt.

så slipper man skrämma vettet ur sig med sina fasoner!

Jörgen

18 Jan 2010 22:24

Skönt på snoppen.

Kommentera

Publiceras ej