Jakten på fontäner, lycka och den väl dolda bokstaven G.

6kommentarer


Jag minns en månad.
En fruktansvärt hektiskt månad.

Det var månaden då min vän
stolt berättade om sin fontänorgasm.

Hon liksom slängde det i ansiktet
på mig.

-Äckligt, svarade jag med ett axelryck.

Sen sprang jag hem och googlade.
Nu jävlar skulle det sprutas likt
champagnen på nyårsafton.

Internet informerade att det var G-punkten
jag skulle finna och rocka loss på.
10 cm in skulle den sitta och jag skulle
verkligen känna om det var rätt bokstav.

Jag letade.
Jag letade lite till.

Jag hittade både A, B och C,
men var i hela fridens namn sitter G?
Inte i mig i alla fall.
Inte 10 cm innanför några av mina hål.
Jag provade alla.

Nu i efterhand har jag lycktas samla ihop
alla besvikna tankar och insett varför jag
inte fann vad jag suktade efter:

Mitt under sökandet ramlade jag nämligen
också in i en Strindberg/Bergman-fas.
På dagarna läste jag goda böcker
och på kvällarna vilade jag ögonen på
svartvita stjärnor som spelade spel om döden.

Självklart finner man ingen G-punkt i ett
sånt pretentiöst
leverne?

Försök själv att ha sex med dig själv
efter att du avslutat Mäster Olof med
Sjunde Inseglet
på i bakgrunden.
Fail.

Så nu i februari ska jag läsa Kalle Anka
och kolla på En Prinsessas Dagbok 1 och 2.

Då skall det nog gå bättre!



6 kommentarer

Squirting Virgin

07 Jan 2010 22:35

Jag fann min G punkt och lärde mej skvätta till ordentligt men nog är det en konst! Men är man som jag, en rikigt pilsk brud så nog fan kan man lära sig!

kramen!!!

Roger

07 Jan 2010 22:38

Så det är DÄRFÖR de har gjort En prinsessas dagbok-fllmerna. Jag har alltid undrat vad fan de skulle vara bra för. Det är fantastiskt vad man kan lära sig bara genom att läsa bloggar.

Emma

08 Jan 2010 11:38

ja sluta var så jävla pretentiös Kim! ;)

Al Gebra

08 Jan 2010 16:12

Har du provat följande ekvation:



A + B + C = G

jonny

11 Jan 2010 03:27

borsta tänderna och tvätta av rövva, så kan jag coacha dig! och visst ja, jag vill ha rena lakan.

Enslave

14 Jan 2010 11:59

kan säga att 10 cm in är överdrivet.. det är mer typ.. 3-5 cm in ^^

Kommentera

Publiceras ej