Snälla snälla bara en rotfyllning till?

2kommentarer


Världens skönaste tandläkarbesök
gjordes idag.
En timme innan ankomst hade jag
knaprat piller till frukost.

Jag borde ha förstått att en stezolid
skulle få mig helt off med tanke på
att jag nästan däckar på en panodil.

Klockan elva entrade jag tandvården
ensam för första gången.

Dom sa att jag var modig och klappade
fint på kinden.
Jag bara log och klappade tillbaka.

Fick lägga mig ner och tandläkaren råkade
trassla in sig i mitt hår medans han hängde över.
Det gjorde ont på ett skönt sexigt sätt?
Så mina tankar for iväg åt annat håll
och jag slappnade av lite i all smärta.

Sen började rotfyllningen.
Jag varken skrek eller grät...

...jag somnade.

Haha.

Dom väckte mig och sa att jag var en duktig tjej.
Va?
Vad har jag nu gjort för fantastiskt?
Har någon haft sex med mig?
Haft sex och samtidigt  dragit mig i håret?
Vem är mannen som pratar med mig?
Hur vet han mitt namn?
Jag fattade noll och gick därifrån.

Efter en cigarett på hållplatsen slog det mig:
Jag hade varit hos tandläkaren och jag var inte död!

Detta var ett vackert avslut på tjugofyra år av skräck
och jag ser fram emot nästa torsdag då jag ska få
flyga in på samma härliga mottagning.


ps. är det bara jag...eller låter rotfyllning väldigt snuskigt?
som att fylla någon...penisrot...eh...äh det var inget.



2 kommentarer

Jimmy

05 Feb 2010 12:11

Duktigt!



Och det där med att fastna i håret, det var ju med flit, det vet vi ju båda två :)

Dreven

05 Feb 2010 20:41

Det är fyllningen från penisens rot som framträder om man stimulerar penis. Vilket är extra vitsigt med tanke på skrönan om att nån tjej hade sugit av sin tandläkare för att han sa att sperma var bra för tänderna...

Kommentera

Publiceras ej