Åhej vad det går mellan pattar och lår.

4kommentarer



Tjack har aldrig varit roligare.

Idag åkte jag buss med en helvild tjej.
Hon studsade upp och ner och
pratade så fort att min stresspuls höjdes
i rasande fart.

Det var djungelapa!

Hennes minspel var slående och
jag kunde inte sluta stirra.
Jag stirrade så ögonen var på
väg ut ur hålorna och skrattet
gick bara inte att hejda.

Tjack, tjacka tjack, började hon sjunga
samtidigt som hon studsade runt bland
alla säten.

Jag råkade tappa min telefon och då
tittade hon lite lurigt och skrek:
- Ååå piiiniiigt.

JAG VAR DEN PINIGA?
Haha.

Det var den roligaste studsbollen jag
någonsin skådat och på min önskelista
i år ska det stå:
  • Liten tjej med dåligt tjacksinne.

4 kommentarer

Emma

08 Feb 2010 16:59

hähä... rolig tjacktjej. har några liknande på min praktikplats. men de bor på psykavdelningen och jag tror inte de serverar tjack där. å... dålig stil.

My Amelie

08 Feb 2010 18:19

haha.



en sak slog mig dock; hur liten var hon exakt? pratar vi millimeter eller decimeter? var hon större än så? var det tjacket som gjort henne liten?



bra att du offentliggör din önskan i god tid så att tomten hinner påbörja den.

J

11 Feb 2010 21:20

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAH. skojfrisk pingla!

kan verkligen tänka mig att du stirrade så ögonen nästan pluppade ut. det gör du ju i vanliga fall också iofs. åh saknar dig!!!! puss

Jimmy

12 Feb 2010 00:16

Oh oh oh, "Tjacka Tjack", "...som en gosskör"'s gamla stockholm-hyllnings-dänga! :)

Kommentera

Publiceras ej