Påkörd av självaste Kleerup.

5kommentarer


Vart jag har tagit vägen?

Jag är ju här hela tiden!

Klart det ska bloggas,
jag måste bara samla mig lite.

Hade du vandrat ner i lugnan ro
i stillsamma Haga och nästan
blivit till geggig gröt av en lite
väl tossig Kleerup...

...hade inte du också varit lite
splittrad i tanken?

Äh, inte jag heller.

Men tack vare många snälla (tjatiga)
mail så ska jag leta mig tillbaka
till tangentbordet och börja skapa
fabulös magi i paint igen.






Är ni  fortfarande med mig?




5 kommentarer

GABRIEL

26 Apr 2010 18:50

Du kan maila mig på [email protected] så fixar vi en svart och vit :) Kram

Ricard med bara C

26 Apr 2010 19:59

Alltid med dig, Kim. :)

Dreven

26 Apr 2010 21:59

We´re heeeere duuuude!

Jag fick komplimanger för min lapdance i helgen. Inget du har att göra med kanske, jag bara passar på att skryta om det för så många jag kan.

Leif Conan

27 Apr 2010 01:26

alltid med!

Dreven.... igen

27 Apr 2010 16:38

Antagligen bara för att det sista jag gjorde innan jag gick och la mig igår var att skriva till dig, så drömde jag inatt att du stormade in i min lägenhet och ville låna pengar. Fast jag hade bara en femkrona frn 50-talet på mig och den ville jag inte bli av med, så du fick vara utan. Det kändes lite tråkigt för din skull faktiskt...

Kommentera

Publiceras ej