Kattinfluensa.

2kommentarer


Men fiffan vad det tjuter i örat.
Vilket skämt.

Jag har haft det gott idag.
Bara varit.
Har promenerat runt
i staden och andats.
Poetiskt.
Jag är som Winnerbäck,
Fast han vandrar runt i Berlin.
Vi två alltså!
Så himla djupa (jag: 13 cm).

Jag har kommit på:
Det bästa med att vara
vuxen är att man får göra vad man vill.
Innan lagliga gränser.
Jag behöver inte duscha om jag inte vill.
Jag behöver inte byta kläder.
Jag behöver ingenting.
Nu vill jag ju lukta björnbär,
så jag städar ju mig själv.
Men jag BEHÖVER inte.
Så kravlöst,
så underbart.

Jag ser film nu i ensamheten.
Det är Halle Berry som har blivit katt.
Que?
Hon fräser och håller på.
Man blir lite rädd.
Hon är en sexig kitten i läder?
Mjau.
Åfy.

Jag har faktiskt aldrig varit
så här ensam i hela mitt liv.
Det är en stor omställning för
världens mest sociala dam.
Mitt bekräftelsebehov matas
inte överhuvudtaget.
Jag börjar bli hungrig.
Det är hemskt.
Men efter regn kommer solsken
och det ska bli 25 grader imorgon!

Btw, jag har sökt jobb.
Får jag det så är det jag som
har hand om 10 prostituerade herion-brudar.
Att man skulle vara socionom tycker jag
är lite skitsamma.
Utbildad?
Äsch, jag kan redan allt.

Nä, nu ska jag vara lite tokig
och äta i duschen.




2 kommentarer

Emma

05 Sep 2009 13:54

gott me oliver.. =)

kim

05 Sep 2009 17:27

Emma: Det är kaninpluttar.

Kommentera

Publiceras ej