När mammade fastnade i pubis på Östermalm.

9kommentarer



Mamma är sexton år och kär.
Hennes kärlek heter Rebecka och är femton vårar.
Mamma är förortsungen som är
besök på finare delan av Östermalm.
Då ska man banne mig bete sig som folk.
Ibland kan det bli fel.
Det blev det denna dagen.
Så fel, så fel.

Vi tar det för från början...

Det är innan maten och det råkar
hetta till i bingen och mamma med sin
räls intar djungeln som en hungrig varg.
Din spjuver!

Nu är det så att tandställning och ett rött svallande pubis
är inte den perfekta kombon eller så är det precis vad det är...
...för dom fastnade i varandra och ville aldrig släppa taget.
Äkta kärlek?

Mamma sitter alltså fast med hela huvudet mellan
benen på hennes nya flickvän.
Håret har kilat sig fast i varenda liten metallbit.
Vad gör man då?
Jo, lungt och sansat försöker man ta sig loss, såklart?
Mamma hinner inte försöka för Rebecka börjar vråla.
Hon skriker för kung och fosterland.
Hon skriker på sin mamma.
 

VEM SOM HELST MEN INTE MAMMAN!

Mamman kommer inspringande och
får se detta.
Två unga tjejer fastkilade.
Den ena är hennes dotter.
Det är naket och det är pinigt.
Det är så fruktansvärt pinigt!
Fy farao.

Men mamman tänker snabbt och hämtar en nagelsax.
Med saxen får hon sakta klippa loss mamma.
Det går långsamt, ingen får skadas.
Efter en stunds trixande och fixande är alla loss.

Mamma springer in på toaletten och petar
loss toffsar ut rälsen och klär sedan på
sig och springer hem.
Röd i nyllet och hår i munnen.

Haha.

Det var historien om mamma sexton år.
Det är historien jag absolut aldrig får
berätta för någon.



9 kommentarer

nilla

17 Sep 2009 14:42

hahahahahahahahah

Emma

17 Sep 2009 15:08

jag döööör!

Frida

17 Sep 2009 15:24

Hur glad blev hon nu när den är med på nätet

Annelie

17 Sep 2009 16:00



Jag älskar din mamma...skönt ändå att rälsen är borta....

Ricard med bara C

17 Sep 2009 18:20

Bland det roligaste jag läst i år. :D

Sorin

18 Sep 2009 13:12

Gud... är inte säker på att jag ville veta det där. Hemskt roligt i alla fall.

josefin

20 Sep 2009 00:15

HAHAHAHAHAHAH ja tror ja smäller av! rolig mamma

Magnus

29 Sep 2009 14:08

Bästa historien nånsin!

Mamma

04 Oct 2009 15:14

Ja, vad ska jag säga...hm... Tycker att min svank ser jävligt underlig ut:-)



Älskar dig fortfarande (hur kan jag låta bli)



Din mor

Kommentera

Publiceras ej