Jag har puffat på Jani.

1kommentarer


Idag 21:00 så gick jag in på allas
vårt internet och bokade in mammi
på en dagstur till Oslo.

11:20 till 18:15 har jag henne i min stad.

Alla behöver sin mammi ibland  och jag
gör det nu.

Visst, ensam är stark...bla bla bla gäsp.

Jag vill visa henne hur det fungerar här.
Man måste se för att förstå!
Norge är ett låtsasland.
Alla pratar tokigt och skrattar åt ingenting.
Norsk reklam är så otroligt underhållande,
att man hellre ser på det än på serierna.
Serier?
Javisst.
Gladiatorerna, Andra Avenyn och O.C.
Dom ligger efter.
Film?
Javisst.
Catwoman och Barbwire på samma kväll?

Norsk mat?
Nä.
Är du hungrig så finns det smörgås på
seven eleven.
100 Nok, men du kan får den varm!

Så nu kommer mammi och äter bröd
och kollar på norsk skrattfest med mig.

Jag ser fram emot detta.




1 kommentarer

Anna

07 Sep 2009 17:33

Tjenare! Nja jag har ett svagt minne av de när jag ser dig men kan inte riktigt plasera dig.. men mitt minne är verkligen sämst :P

Asså så du känner oxå dom.. fan va nice =)

Kram

Kommentera

Publiceras ej