När jag passade Persbrandts barn...

3kommentarer


...eller så var det en liten syster?


Fantastiska tråkiga videoklipp finns på min dator.
På den gamla alltså.
Nu är det nya tider och jag har en ny datamaskin.

Inbyggd webcam?
Ja.

Så "dagens videoblogg" kommer alltså att börja dyka upp.
Jubel?
Såklart!


Nu kommer jag äntligen få visa upp min garderob och
visa mina läppstiftsinköp, mums.
Och jag har många läppstift,
för utan kladd på munnen känner jag mig:
exposed, naken, rädd och nervös.

Imorgon börjar vi!

3 kommentarer

Emma

20 Oct 2009 02:09

HAHA... kollarenhäråå ---> ÄLSKAR http://www.youtube.com/watch?v=dzhpQF9Cz9k&feature=player_embedded

L

20 Oct 2009 08:37

Du är så jävla störtskön att jag knappt finner ord!! Du har förgyllt min morgon gumman, genom att bara finnas. OK, ditt inlägg hade väl liiiiite med saken att göra men... ♥

Malin

20 Oct 2009 13:09

hahahaha!! <3

Kommentera

Publiceras ej