Men hur ser du ut?

2kommentarer


Varför skulle någon vilja veta mitt dags-schema?

Okej:

12:00 Ringa på jobb
13:00 Träna med Edla
16:00 Flytta saker med en bil och släp
19:00 Tvätta på ett hemligt ställe
20:00 Möblera
22:00 Duscha
22:30 Ha på sig rena kläder
22:35 Skriva på boken
23:00 Somna ihop med svtplay

Okej?

Jag har under tre dagar umgåtts med fantastiska
människor.
Fantastiska.
Fröken Holm, Seija, Emely, Äddla och Charlie.
Ja, det har jag också gjort.

Vad kan jag mer berätta...

...jo!
Jag flyttar till Stockholm nu.
Hört den förrut?
Åh, jag är en sån globetrotter!
Flyttar hit och dit.
Fångar dagen.
Seize the day.

Kim Kennegård ska nämligen bli dokumentärfilmare.
Bara sådär!
Jag ska vara bakom kameran, inte framför.
Jag ska ge plats åt andra människor.
Snäll!
Typiskt mig.

Idag skulle jag på studierådgivning.
Det gick inte, det går inte!
När jag vaknade så hade min mun växt till sig.
Läpparna är gigantiska och plutet ser bara löjligt ut.
Imorgon har dom säkert lagt sig till rätta igen.
Fast då får jag hitta på en ny ursäkt till att inte gå.

Nä, plikten kallar.

Josefin! Resa bokad.
Kändisfest på nyårsafton, it is!


Tråkigt inlägg förtjänar  stel toalettbild.

2 kommentarer

emma

21 Oct 2009 15:33

Yey! tack för att du gör stockholm mindre grått och trist!

J

21 Oct 2009 21:14

jag längtar! och älskar!! <3



ps är charlie din bästis? :( ds

Kommentera

Publiceras ej