Glad jävla Halloween.

2kommentarer


2 kommentarer

e

01 Nov 2009 11:18

aw yeah! jag var utklädd till sunkig bromma-morsa igår jag. mjukisbrallor med säckiga knän, ett hårband runt rufsigt hår, linne utan bh under och en liten glimt av string-trosorna... och glöm inte ciggen jag hade i högsta hugg hela dagen!!! eller nåt.

Amelie

01 Nov 2009 17:52

haha hej. jag skrev svar till dig på min blogg först för att det fick mig att känna mig lite viktig. här kommer svaret på din blogg:



jag sov inte, jag satt i köket och drack rödvin och åt smörgåsar med apelsinmarmelad. jag tror absolut att våra sömnsvårigheter har med vår abnorma skönhet att göra! endast de fula är i behov av skönhetssömn. kanske skulle vi sova om fulhetssömn fanns? sömn som gör en fulare? hm. jag vet inte. och jag menade sista för ikväll. eller morgon. eller vad det nu är klockan snart fem på morgonen. det är inte slut mellan oss!

Kommentera

Publiceras ej