Dom lovade mys.

1kommentarer


Det är fredagkväll hos Familjen Kennegård.
Alla ska mysa till Idol.

Det slutar med att Alex sitter vid datorn.
Mamma sitter och fnittrar i telefonen med fantastiska MNK.

Jag?
Ja, jag sitter och myser i soffan som det var bestämt.
Ensam.

Så jag sjunger med lite extra högt.
Okej, jag skriker.

Ingen reagerar.

Så jag drar på mig en blöja och har som hatt.
Jag ser ut som en bagare, det är skoj.
Jag har såklart även mina låtsasglasögon.

Alex stannar då upp och ser mig.
Äntligen!

Hon kollar granskande och säger till slut:

-Kim, snälla du. Ta av dig dom där löjliga glasögonen.
Du ser verkligen inte klok ut
.

MEN HERREGUD UNGE,
JAG HAR JU EN BLÖJA PÅ HUVUDET?!?!


1 kommentarer

Huuuusak

28 Oct 2009 20:07

haha det absolut bästa jag läst idag

Kommentera

Publiceras ej