Pedofili, turism och sallad.

5kommentarer

Idag har jag vandrat Göteborg runt.
Med mig själv.
Det har varit trevligt.
Jag har varit ett fint sällskap.
Taack.

Jag vandrade runt likt en glad turist.
Som en från Japan.

Jag har såklart hunnit med
två vänner.
Trots mitt hårda jobbschema
så är två vänner om dagen
bra för magen.

Jag gick förbi en liten konstig gata.
Jag ställde mig och tittade en stund
på det gråa fula huset.
Då kom det en vaktmästare (?)
och började småprata.
Han berättade att det var Göteborgs
pedofilhus.
Sex dömda män bodde därinne.
I ett vanligt hyreshus.
Oj, vad konstigt?
Men kanske praktiskt.
Då vet man var man har dom.
Faaaast....
Resten av hyresgästerna då?
Hur ska man veta vem som
är äcklig och vem som är snäll?

Äh, tokigt.

Nu har jag gjort mig en välförtjänt sallad.

Vilken härlig dag jag haft med mig själv.
Mer sånt.




5 kommentarer

Emma

24 May 2009 12:11

hur kom det sig att man buntade ihop dom sådär?... låter läskigt. ett helt hus fyllt av ekliga folk. ousch, tänk om man gick in i fel port nån dag när man ska hem och hamnade i en peddo-port?... ousch... nu ska ja minsann akta mig för A-brunnar ett bra tag-... vill ju inte utmana ödet?.. kram på sig... snuttepluttan.

Fröken Eko

25 May 2009 14:50

Är du säker på att det var en vaktmästare? Kanske han sa fel och menade fångVAKTare istället?

Eller kanske det var han som var pedofilen?



Eller kanske han bara försökte imponera på dig?



Det finns så mycket konstigt folk...



/F

Beckman

25 May 2009 17:11

Hoppas du får en fortsatt bra dag :)

kolla gärna in på min blogg me http://beckmansbruk.blogg.se är en kille som skriver om livet och vad som händer där mkt bilder och även dagens outfit :)

Tina

25 May 2009 21:43

UNDERBAR bild! Eller ja, du förstår vad jag menar, hoppas jag...

Bibbi

03 Jun 2009 16:19

Vilken härlig idé. Att bara turista på hemmaplan. Alldeles själv. Låter helt underbart, har bara aldrig tänkt tanken. Så.. tack för tipset.



Ha det bäst! Hälsar Bibbi

Kommentera

Publiceras ej