Muskelknutte, mysko och träningsmaskin.

5kommentarer

Åh!

Jag har börjat träna.
Man måste det.
Man orkar jobba mer då.
Haha.

Nu är det så här, tyvärr.
Det är bara två maskiner som
fångat mitt intresse.
Resten somnar jag av.

Det är för benen och
för armarna.
Jättekul!
Den med benen får
man sära och hålla på.
Extra kul!

Så där sitter jag
dag ut och dag in.

Jag kommer se helt mysko ut
i slutändan.
Åh rolig!
Helt feltränad.
Tookiii!

Sen solade jag solarium
också, fast jag inte får.
Jag har pigment zero.
Men jag är roligt röd
i fejjan nu.
Fyra nyanser av röd,
kan man säga!

Såskareva!




the new me.

5 kommentarer

nilla

19 May 2009 12:20

Åh fina kim! =)

anna

19 May 2009 12:30

mentackskaruha ;) ska vi dejta? ;)

anna

19 May 2009 12:40

jag vill inte att du ska gråta! :)

nilla

19 May 2009 12:43

mitt norska hat är det enda rätta!

Nej egentligen hatar jag inte Norge.

Tycker norge är rätt angenämt.

Dock tycker jag inte att HAN förtjänade den jordskredsseger han fick. Det var så många andra som var bättre.

Då blir det typ som hat.

Konstigt, men så är det.





Jag ska också sola solarium.

Det har jag sagt i ett år nu.

Undrar när jag ska komma ihåg att verkligen göra det.

Jag vill inte se ut som ett A4 längre.

nilla

19 May 2009 12:58

men åh vad du är snäll!

För min skull! Åh, rörd tjej!



Ja det är skönt och man blir brun och fin, men jag får ju inte tummen ur. Den sitter tryggt långt upp i...ja..



Åh dunka dunka.Hur kunde den komma sist?? Obegripligt.

Kommentera

Publiceras ej