Dvärgar, dyslektiker och perfektion!

2kommentarer

Jag har tänkt...

Alla drabbas ju titt som tätt av
dåligt självförtroende.
Åfy, stackars.

Vi tar mig som exempel:
Vissa dagar flyger jag förbi spegeln
för att inte hinna se odjuret
som skapats under natten,
andra dagar går jag med en spegel
i nyllet hela dagen lång.
Jag får liksom inte få nog.

Jag har tips för dom dagarna
det är riktigt illa:

Ha ett gäng kamrater med värre åkommor
än dig själv!

Du tycker att du är för kort?
Kasta boll med en dvärg.

Du är lat och slarvar vid stavning?
Ragga loss på hemsidor för dyslektiker.

Du är mullig?
Mata en fet.

Du har stora öron?
Köp hem en elefant att jämföra med.

Det är toppen.
Jag är toppen!

Regler!
Det finns en regel.
Berätta aldrig för din mindre bra kompis
att den är till för att höja ditt självmående.
Man får ALDRIG vara elak!

Lycka till!


2 kommentarer

Emma

16 May 2009 03:04

hihi söt... du kan få ha mig som kompis för att få känna dig både rolig och smal... men inte för att ha fina kindben... jag är halvfinsk. så jag vinner! >< sötast

Kris

30 May 2009 08:46

Ahh bra tips. Jag har alltid haft lite komplex för mina öron. Dags att importera en elefant! Eller racka en på Borås djurpark kanske. Eftersom du kom på tipset borde du ställa upp som get away driver. Taget?

Kommentera

Publiceras ej