Tvättstugor, smutstvätt och mördare.

3kommentarer


När jag var bebis bar min mamma ner mig
i tvättkorgen till tvättstugan.
Jag låg på smutstvätten.
Åfy.
Hon var så mörkrädd så jag var med överallt.
För åttamånaders bebisar är ju det bästa att
slåss med om det dyker upp galningar?
Sen kröp jag runt där tills det var klart.

När jag kunde gå själv.
Kim två år.
Så öppnade hon dörren till tvättstugan
och puttade in mig.
Jag fick springa ett varv ensam i mörkret
för att se till att kusten var klar.
-Maaaaammaaa de e bara jaa hääär...
Då vågade hon sig in.
Hon var verkligen rädd om mig, min mamma.
TITTA PÅ.

Nu ska jag tvätta.
Utan bebisar och annat trams.

Modig tjej.


min mamma är en feghare.

3 kommentarer

Ha-ha-ha

06 Mar 2009 12:08

Stakkars Kimmen

Jag gjorde d samme med Michael i Råkvågen, når vi skulle ned i kjelleren :-):-)

Tøffe barn ja :-)



Puss och kram

och helsa mamma

kim

06 Mar 2009 14:46

Men jävla gener.

Vad håller ni på med?

Stackars oss barn.



Kommer ni och hälsar på snart.

Behöver fila på norskan.



:D

Jeg dørr

07 Mar 2009 18:50

Bara pugga på den du vennen, så kommer du langt i Norge (eller inte)

Tror inte vi kommer i sommer nei, vi kan jo inte komme varje år. Dere kan jo bli trøtta på oss :-)

Er d inte dere tur å åka til oss nu da???? :-)

Imens får du kolla Skavland på SVT1



Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej