Recension, jag och blottare.

8kommentarer

Idag har jag tagit mig tid
och läst igenom min egen blogg.
Fantastiskt.

Mentackskaruha:
Det är en njutning, både för sitt språk och berättelsens djup.
Hon möter därför ocksa en
världsomspännande
attitydsamling kring värdet av språk, svårigheter med språk,
språks inneslutande och uteslutande egenskaper.
Det är en essäsamling som rätar ut många frågetecken
bara för att skapa ännu fler utropstecken
.

Lite så skulle man kunna uttrycka sig.

Men jag är ingen bloggare.
Mer likt en blottare.
Jag har en blott.

Man kan säga att jag är en tjej
som bjuder på mig själv.

Varsågoda.


8 kommentarer

jimmy

30 Mar 2009 15:44

du har inte tänkt tanken alla kanske inte vill se dina... ord? blottarfettah.

kimpa

30 Mar 2009 15:58

Jimmy: Jag älskar dig också men du får nöja dig med mina ord. Fettahn är inte din längre. :(

Filip

30 Mar 2009 16:11

Väldigt konstig kommentar ovan, om man inte vill se, vad gör man då här?



Jag njuter själv gärna av nakenbad på sydligare breddgrader så jag vet hur sårbar man kan känna sig då man publikt exponerar sina godsaker.



Tack för en härlig blott!

jimmy

30 Mar 2009 16:33

jag tror att vår kära filip missförstått vad livet går ut på. att trycka ner, spotta på och för alltid tycka synd om människor som... kim, är det det du heter?

kimpa:

30 Mar 2009 18:15

Filip: Du verkar fin.



Jimmy: Nej, jag heter Ana. Varför håller du på att spotta? Svälj, det gör alltid jag.

Eddie Väder

30 Mar 2009 19:25

Fan vad underbart.



Old boyfriends face off.



För fan, fortsätt med det du gör Kim, vi måste alla släppa ut lite ånga så att vi inte blir som Jeffrey Dahmer.



Kim, du borde bli ihop med Jason Jessee, en av mina old school hereos, helt underbart vansinnig.



http://www.youtube.com/watch?v=uyRL8xUptGs



Kram på dig och bara kör på så in i helvete.

attis

30 Mar 2009 20:20

Vissst är den tjusig. allt bra? Ha en bra kväll.

Kram

Emma

31 Mar 2009 12:42

blotta på! jag gillar naket.. =)

Kommentera

Publiceras ej