Nykär, hatisk och vaken.

7kommentarer

Igår ville jag ha någon vid min sida och klagade.
Klagade om mitt kärlekslösa liv.


Mamma berättade då en kärlekshistoria igår.
Kanske för att ge mig vägledning?
Skulle hon ge mig karta och kompass?
Isåfall var kartan för gammal och kompassen trasig.

Hon berättade om när jag var sex månader och
hon tjugo.
Då fanns det en kvinna på gay-radion med sexig röst.
Mamma blev kär.
Lilla mamma.
Så hon skrev ett brev och skickade in till radiokanalen.
Hon fick svar.
Radiokvinnan med den sexiga rösten ville träffas.
Så mamma packade ner mig i barnvagnen och styrde skeppet
in mot stan och var redo att möta sin livs kärlek?

Där stod hon.
1.67 lång och med en vikt på 140 kilo.


Jag bah; "-Ojdå? Så du stack eller?"

Mamma; "-Nej? Vi blev ihop."

Anita hade den sexiga rösten och var då en gay-ikon.
Dessutom lägenhet mitt i stan och en ålder på fyrtio vårar.
Tjugoåriga mamma var nöjd.
Sexmånaders Kim var också det,
då jag älskade hennes hemlagade köttbullar.

"-Men mamma varför?"

"-Alltsååå...hon lagade världens godaste Janssons frestelse!"

Åh.

Sen dök såklart en ny donna upp
och dom hemlagade köttbullarna var ett minne blott.

Det jag lärde mig av detta är:
Utseendet har INGEN betydelse.
Status är viktigt.
Matlagningen ska vara god.

Tre riktlinjer att följa.
Lycka till nu!


eru du mystiska hemköps-apa som är min nya man?

7 kommentarer

nilla

13 Mar 2009 12:11

Annars kan du starta ett program på tv. det kan heta Den rätte för Kim.

Det skulle vara roligt. Tror du skulle göra dig i tv.

kim

13 Mar 2009 12:17

Nilla:

Betyder det att apan inte var den rätte för mig?

Åh tack. Han var så himla hård i sängen.

Va?



Den rätte för Kennegård.

Ja varför inte?

Man får ha silikon och blont hår då.

Hurra!



Iskariot

13 Mar 2009 12:48

Ha ha, kul det där med Jansons frestelse.



Jag visste att de lesbiska äter Jansons, det bevisar alla mina teorier.



Min vän är bög och deras nationalrätt är spagetti med köttfärssås.



Tänk vad man lär sig.

nilla

13 Mar 2009 13:57

Det är lugnt du behöver inte oroa dig.

Jag tror du kan få mycket bättre än apan.



Jag lovar att jag lätt skulle tuna in tv:n för att se dig få pojkarna att kräla i stoftet för att få ligga.

Ja! så får man gå hos livscoach också.

Då kan du gå hos mig. Jag tänkte sadla om och bli det. verkar vara ett gött slappt jobb.

My good

13 Mar 2009 13:59

alt jag får veta om min syster och mitt mosterbarn (monsterbarn) :-)

Michael skrattate da vi så henne på You Tube :-)

Vet hon at du har lagt ut snutter med henne eller?? :-)

Have a nice weekend lille gumman :-)

kim

13 Mar 2009 14:04

Iskarot: Dom äter semlor också. I mängder.



Nilla: Du får gärna bli min livscoach, men jag kommer inte lyssna då jag alltid sett mig som full-lärd. Vilket gör ditt jobb ännu slappare. Perffa. Oj, kommer dom vilja ligga med mig? Vad glad jag blir. Här ska liggas. I tv!



My good: Hon vet att hon finns på Internet. Men om hon gillar det? Nej, inte direkt. Men det är payback-time! :D:D Trevlig helg ni med. Jag ska jobba och ta ansvar. Det är något jag gör helt fantastiskt bra. Go Kim Go! Go norge go.

nilla

13 Mar 2009 16:37

Gött! min livsfilosofi. Jobba så lite som möjligt men få det att verka så mycket som möjligt. Så jag tycker att det låter som en bra. Då kan vi när kameran är på låtsas att vi pratar viktiga saker och du får uppenbarelser och sån skit sen går vi och fikar.

Klart dom kommer vilja. Vem skulle inte? Kan man undra. Ja ligga i tv är väl alla småflickors dröm?

Jag kanske kan få ligga i tv också, men nån leftover.

Kommentera

Publiceras ej