Melodifestivalen, bögklubb och bröst.

4kommentarer


Här sitter jag och lyssnar på "Snälla snälla" med Carro igen.
Jag förstår inte varför jag gillar den så mycket.
Konstig.
Jag blir hemskt olyckligt kär av att lyssna.
Stackars.


Jag håller även på att föra över massa kort från Ungern till
älskade Josefin.
Vilka kort.
Herregud.
Ser man ut så?
Då vill jag ha plastpåse över huvudet.
Farligt men nödvändigt.
Jag har även skickat över lite bilder till henne
på mig när jag var karl.
Man Boob var mitt namn.
Prilla, skägg och hammare i munnen.
Jag är så hemskt ful där.
Det var bestämt att INGEN skulle få se
men Josefin var lite ledsen idag så
jag bjussade.
Snäll tjej.

Är hos mamma nu,
Hon har färgat håret svart.
Ball?
Jag gav henne mat.
Keso, kyckling, nötter och sallad.
Nu är hon mätt och snäll.
Mission completed.
Vi ska se Beck.
Ikväll är det den filmen när Gunvald är
extra arg i förhörsrummet.
Jag blir kär då.

Igår klubbades det hejvilt!
Tuttar visades och kebab åts.
En riktigt festlig kväll.
Vi dansade och spexade och
jag satte mig i en spya.
Klockrent.

Imorse väcktes jag av fnitter,
Gapande fnitter.
Åfy.
Tacka gudarna för att jag har
18 kuddar att ha över huvudet då.
Hellre inte kunna andas än fnitter.
Hihi, bitterfitta.

Tjarrå!


rolig dansant dam.

4 kommentarer

jussan

08 Mar 2009 20:03

haha ja ibland kanske de vore det bästa? med plastpåsen alltså.



fin bild nu dock! heting!

Magnus

08 Mar 2009 20:30

Nej fan, anus vill inte visa sig

har gömt sig långt upp efter att

det var Strömstedt och Ledin.



Gillar du dem eller det var ironi?



Jag tog det som ironi.



Jesus och satan är det en massa av just nu.

Precis som du skrev i något tidigare snöar jag in som fan på grejer ett tag, det började med att jag laddade ned The Tudors, nu läser jag Nya testamentet och stryker under tom, ha ha. Dricker cola light och äter dammsugare, araxrullar och typ bara det.



Måste vara Jesus........eller satan.



Känner du makt när du är ironisk? Avstånd från det som verkligen berör? Eller bara kul? Kanske såg du igenom livslögnen för länge sedan........för mig gör det ont.

Magnus

08 Mar 2009 20:39

Ja fan min själ är mer som en persika, den skulle du äta upp på tre röda sekunder........och sedan spotta ut kärnan......eller bajsa ut den.



Plopps

Magnus

08 Mar 2009 21:02

Ville jag se dig död?

Kommentera

Publiceras ej