Kåtslag, humorbefriad och pasta.

7kommentarer

Mamma sitter och spelar tv-spel brevid i en fåtölj.
"Jag vill inte spela Zelda mer, fittspel!"
Hon är rolig.
Jag är här för att diska hennes disk.
Hon har ont i axeln.
Konstigt att hon kan spela tv-spel?
Mycket underligt.

Ikväll ska jag ut och klubba.
Galenpanna (titta mig).
Vi ska ut och skaka rumpa kan man säga.
Men först melodifestivalen.
Det vet inte mina gäster om.
Det är bra för annars kommer dom nog inte.
Det får bli en överraskning,
Grattis!

Idag åkte jag hemifrån i min
svarta sparkdräkt.
Det är sant, jag har en sån.
Konstig.
Väldigt skön, dock lite genomskinlig
och inget att ha utanför sovrummet.
Nu måste jag snart ta mig hem i den.
Tur att jag har en bra bok att gömma mig bakom
och en korsordstidning.
Sparkdräkt, korsord och melodifestivalen.
Ja, jag hör hur det låter.
Fräck tjej!


Åfy, disken ropar.
Håll käft.

Kamrater!
Jag vill att ni ska ha en trevlig lördag
och må väl.
Lite som fisken i vattnet.

Ciao.

7 kommentarer

Magnus

07 Mar 2009 17:45

Ha det så kul.



Fan, det där med sparkdräkt, det är som drömmarna när man plötsligen är naken och det är fullt med folk...............hilfe!



Tack för sången, jag blev skiträdd.



Varför blev jag rädd för en låt med Niklas Strömstedt...........varför skrämmer han mig mer än Slayer?



I alla fall, ha det riktigt kul.

Tesstamente

07 Mar 2009 19:32

Diggar din mamma:-D

Magnus

07 Mar 2009 21:04

Hoppas du har det gott med din elefant.



Det är fan underskattat med gosedjur för vuxna.



Nu var det inte ironi. När jag hade det som svårast för ett tag sedan hade jag en liten gosetiger jag fått av min dotter när jag somnade.



Det är det svåra med människor som dig och mig, ironin är askul, bara svårt för dem som inte känner en. Det är även svårt att nu var jag inte ironisk...nu var jag det........nu var jag inte det.



Påtal om gosedjur för vuxna..........kolla här.



HK7M" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=hGrB22HK7M

Magnus

07 Mar 2009 21:08

Vafan....sen hittade jag den här.



Det finns nåt intressant alltid i det bisarra.



http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74&feature=related



Snart skrämmer jag väl livet ur dig på riktigt.

Magnus

07 Mar 2009 21:21

http://www.youtube.com/watch?v=peUUwGvUq8A



Told you I would stalk you.

Tesstamente

08 Mar 2009 10:19

Hehe, klart jag diggar dig:-D Och din sparkdräkt;-)

Magnus

08 Mar 2009 10:47

Jag har fyra bloggar, jag bygger mina bloggar mer som hemsidor, skriver inte om min vardag och så utan mitt skapande. De kommer sedan att klistras ihop av en huvudsida........vanlig .com sida.



Hoppas du var ironisk med Thomas Ledin, annars skrämmer du mig igen........hjälp.

Kommentera

Publiceras ej