Hatmail, julmust och berusad tandläkare.

14kommentarer


Jag vet en som inte är så omtyckt.
Hon är inte snäll.
Hon är så elak att mjölken surnar bara
hon öppnar kylskåpet.
Dagens metafor.

Är man snäll.
Då får man snällt tillbaka.
Jag får tillbaka.
Jag kom på det idag.
Man visste att jag skulle till tandläkaren
och 24 sms exakt trillade in i inkorgen
som sa att jag var bra.
Jag var bra.
Jag är tacksam, tacksam är ordet.
För alla jag har runt omkring mig.
Vilka människor!
Det är en härlig blandning.

Jag tycker hon som får mjölken gammal
fort ska ta och bli snäll.
För jag vet att hon har ett tandläkarbesök snart.

Tillbaka till tandläkaren.
Det var en snäll dam och hennes medhjälpare.
Dom klappade snällt på huvudet och höll handen.
Jag blev lugn och kände att nu var jag i trygga händer.
Sen ställdes det frågor i denna konstiga ordning:
Är du fullt frisk? Svar: Ja.
Har du någon blodsmitta? Svar: Nej?
Har du blivit opererad? Svar: Nej, inget allvarligt.
Är du allergisk? Svar: Nej.
Har du pacemaker? svar: Va?

Frågor slut?
Jag tyckte det var tokiga frågor.
Jag är väl inte fullt frisk om jag har blodsmitta?
Jag har väl ingen pacemaker utan operation?
Här började jag ana ugglor i mossen.
Hade jag hamnat hos en full tandläkare?
Är det straffet för gårdagens inlägg om att vara onykter jämt?

"-Hur mår du?" frågade jag.
Hon sa att hon mådde bra men jag såg lite blek ut.
Konstigt.

Efter att legat stilla och knappt andas under fyrtio minuter
släpptes jag ut.
Det var min bästa tandläkare någonsin.
Hon ska vara min för alltid.

Så till gårdagens inlägg.
Kollade min mail.
[email protected]
Dit har man skickat mail.
Arga?
Jarå!
Man sa att det inte fick skämtas om djävulens dryck.
Man sa att folk skulle göra så om jag skrev så.
Att jag skulle vårda mitt språk.
Jag har nu svarat artigt på varenda en nu.
Svar på tal med fina ord.

Man får skämta om allt.
Man måste.
Funktionshinder, invandrare, homosexuella, fula, döda och djur.
Allt går bra.

Alla skrattar åt Engla-skämt.
Inte för att man tyckte att det var något bra som hände
utan för att man tyckte det var fruktansvärt och behöver vädra sig.
Släppa väder, kan man säga.

Tjarrå.


-vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram?

-vet inte.

-engla.






14 kommentarer

Peter Odelhage

12 Mar 2009 20:53

stå på dej Kim du är skit bra.

Iskarot

12 Mar 2009 21:03

Fan vad creepy med såna peka finger mail.



Låter som någon behöver känna att den personen tillrättarvisar andra, den vite riddarsyndromet.



Jag älskar din humor och tycker att äntligen någon som vågar köra fullt ut.



Att du pallar svara?



Här får du plåster på såren, brutal humor present.

Sjukaste filmen som finns men rolig som fan.



Mc63WEOik" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=lMc63WEOik



http://www.youtube.com/watch?v=2ZT3jmUoQz0



http://www.youtube.com/watch?v=K8WHCAAUmVU



http://www.youtube.com/watch?v=9DL9H5GJVCI



Ta vara på dig.



Iskarots kyss.



Ps Då kanske du inte tyckte Magnus var helt galen? Ds

Iskarot

12 Mar 2009 21:08

Den första skulle vara den här deleted scene på Youtube.



Freddy Got Fingered Deleted Scene

kim

12 Mar 2009 21:13

Peter: Åh tack, snällt sagt.



Iskarot: Du är ju Magnus.

Iskariot

12 Mar 2009 21:43

4" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=v9L-Aolxz4



Det är ju så att Jesus faktiskt drack öppet av den så kallade djävulens dryck.



Här är lite videos om djävulens frestande dryck.



http://www.youtube.com/watch?v=29ZB1QXCn5c



Här får barnen själva komma till tals om alcohol.



http://www.youtube.com/watch?v=L7hOdRetW2w



Men nu skall du få en slev av mig, man kan skämta om allt utom barn och kvinnor.



http://www.youtube.com/watch?v=4c1D9FQiYXs



Eller människor med handikapp.



http://www.youtube.com/watch?v=C-Nzz1mK6vY



http://www.youtube.com/watch?v=kXf3wx5nPXU



Skratta inte nu för helvete.

c, svar:

12 Mar 2009 22:29

Jag tror du gått på för mycket att man ska ha ljusare foundation än sin egen hud.



HA!

Jag har kanske sju.

Maxfaktor, lumene, lancome, maybelline, isadora å massa bajs.

Så kommer man på sen efteråt och räknar lite att en mascara gått på 150 pix styck.

Inte så coolt.

Anonym

12 Mar 2009 22:38

jag tycker magnus är läskig. kan mycket väl tänka mig att han sitter hemma i mörkret med bromsspår i kallingarna och tajjar till dina inlägg om klitorisar, analsex och sura gubbar. hjälp.

eftersom jag är rädd för honom så vågar jag heller inte avslöja min identitet.

ni kan kalla mig fegis. det går bra. jag bjuder på den.

kim

12 Mar 2009 23:53

C: Men man vill ju inte vara brun överallt?

Ja, alla märken har jag. Dyrt som satan. Man kunde lagt pengarna på körkort istället. Hade ju nästan täckt upp hela kostnaden. Men vill man vara fin får man lida pin.



Iskarot/Magnus/Johannes/Pappa Åke: Den där dom skrattar så mycket åt han i rullstol. Det är Hollands svar på Killinggänget. Man ska alltså skratta. Åtur.



Anonym: Men jag trodde DU var Magnus igen. Men efter en säkerhetskontroll med IP.nummer så såg jag att så var inte fallet. Jag vill veta vem du är och det är nu nu nu. Sitter han verkligen och tar på sig själv och läser samtidigt? Kompilicerat. Han kan mycket den där Magnus. Är det meningen att jag ska bli rädd? Var detta en varning? Omg, vad händer? förvirrad tjej_85



Iskariot

13 Mar 2009 00:14

Ja, det är väl klart att jag är jag, som jag sade i ny skepnad. Iskarot är Judas efternamn. Jag ville inte fortsätta i mitt riktiga namn eftersom en del blir skitis om man skämtar om........tja...sås...fisk.........fisksås.



Jäklar vad du fantiserar på gällande mig den där anonyme, vad jobbigt det måste vara att gå och vara rädd så och ha såna fantasier, istället för att leva ut dem själv.



Rikta focusen på humorn och Kim istället för mig.

Vad är det som ni låst er så mycket på mig för?



Tack Kim för de fina orden att jag kan mycket, det var det första fina jag fått här istället för det vanliga gnället.



Låter komplicerat att ta på sig och skriva samtidigt.



Du är väl inte en fegis för att du inte lämnar ut ditt namn och epost, inte om du är rädd.



Skall vara ärlig, dina känslor och problem kring min humor är inte mitt problem, det är ditt så det var sista svaret från mig.



Jag lyssnar däremot på dig Kim, känner du att fan, hans humor är för sjuk och brutal, skruva ned lite, så gör jag det. Det är din sida och ditt vardagsrum.



Kram Kim och tack för skratt varje dag



Ps Jag behöver väl inte förklara mig för dig Kim gällande skämten, du förstår hoppas jag. Annars blir jag bara tvungen att gå över till avancerad buskishumor som Stefan och Christer Ds

Den Rädda

13 Mar 2009 10:08

men jag är inte rädd för humorn! då hade jag väl inte varit kims största fan. jag är rädd för de 5 inläggen som kommer efter varje kims inlägg. lite stalkig-rädd kan man säga.

hjälp.

kim

13 Mar 2009 11:51

Den rädda:



Var inte rädd.

Det finns inget farligt här.

Skulle det dyka upp fara så kan jag karate.

Iskariot

13 Mar 2009 12:28

Du rädda människa.



Jag började precis skriva förklarande och ursäktande svar, så kom jag på, varför gör jag det?



Din rädsla är kanske inte rädsla utan en rättfärdighet där du tar andra i tals för dina egna omedvetna syften? Vad vet jag? Jag skiter ju i dig?



Om Kim däremot tycker att skämta inte så rått, skriv inte många svar, här är mina gränser, då lyssnar jag. Jag är på hennes sida på besök, här vill jag få skratt, men även ge tillbaka om jag kan.



Det blir sista svaret till de rädda.



Kram på dig Kim

KIMMEN

13 Mar 2009 13:57

den siste vitsen var inte rolig asså :-)

kim

13 Mar 2009 14:05

KIMMEN: den sista vitsen var underbar.



jag kan fler:



hur vet man att englas mördare inte var invandrare?



CYKELN VAR KVAR!



lololololololololololololololol!

Kommentera

Publiceras ej