Gynekolog, psyksjuk och vaginala problem.

13kommentarer

Jag går på mitt helgschema snart.
Tre nätter på rad.
Vilket innebär att man inte ser röken av
mig om man inte bor där jag jobbar.
Vilket också innebär att på måndag
är jag ett grått vrak.

För att orka mig igenom detta
ligger jag och funderar på vad som
hade varit värre.

Då dök ett jobb upp i tankarna.

Det var en kille som jobbade på zoo.
Hans uppgift var att samla ihop
djurens sperma.
Det innebar att han även var tvungen
att göra djurens så tillfreds att det
kom gegg också.

Åfy gånger en miljard.

Han klagade.
Men man behöver ju inte göra allt för pengar.
Man runkar inte av en häst eller stimulerar
en gris.
Man gör det bara inte.
Inte ens om det hjälper djuret.
Inte ens då.

Men det var det enda sommarjobbet som fanns
kvar på marknaden var hans försvar.
Det duger inte.
Du gillar det och är äcklig.

Sen, manliga gynekologer?
Varför?

Dags för liten tupplur
så jag håller helgen ut.


Trevlig fredag och ta en öl för mig.




13 kommentarer

1 apa

13 Mar 2009 15:36

Det finns mycket jag skulle gjort för pengar, och hujeda mig va glad grisen lär bli sen!

Anonym

13 Mar 2009 16:18

klart jag är på din sida, med den där upplevelsen kan du ju inte städa! ;O

kim

13 Mar 2009 16:24

Härligt att vara på min sida.



Härligt med apor!

Men apa plus gris vad blir det?

Kapris?

nilla

13 Mar 2009 16:34

men fy. det jobbet hamnar ju allra längst ner på listan av jobb i världen tror jag. iaf botten tio.

Anonym

13 Mar 2009 16:59

Nilla: VAMENARU?

Botten tio bara?



Ge mig nio andra.

kim

13 Mar 2009 17:00

Nilla: Det var jag. Men jag var anonym för en sekund. Det kändes för hemskt.

1 apa

13 Mar 2009 17:17

Med tanke på att en grisorgasm varar i typ 20 minuter så hoppas jag att grisen blir lika glad som jag blir kladdig.

Jag hade nog ätit bajs för 1000:-, gurglat med kiss efter för 1000:- till. I'm rich bitch!

Iskariot

13 Mar 2009 17:45

Jag vet en kille som är så kristen så det är helt sanslöst, verkligen fromheten och han pluggade till urulog, om det kan vara hans sätt att få vara nära det som är förbjudet, vet inte.



Själv känner jag att det hade varit jobbigt att äta oxfile varje dag om man säger så, hade varit svårt att njuta när det kommer upp bilder från jobbet med Agata 79 års oxfile, eller påkörd älg om man så vill.



Däremot så tror jag att de som tas hand om urulogen blir glada för det, inte att han är manlig kanske utan för det han utför.



Bit ihop, jobba på och ta hand om dig.



http://www.youtube.com/watch?v=wUNOacSRNyM



Det var en kvinnlig läkare på könsmottagningen som sände den låten till mig, hon körde upp en tops i magen på mig och sjöng den här låten samtidigt.



Jävla bra band faktiskt.

Iskariot

13 Mar 2009 19:56

Anders våldtog inte Engla, han älskade med henne.

kim

14 Mar 2009 02:50

Iskarot: Det är väl inget konstigt med att man vill hjälpa sin egen sort? Man vet ju hur det mesta funkar. Men manliga gynekologer? Ditt Englaskämt var inte roligt. Vart tog humorn vägen?

Iskariot

14 Mar 2009 11:01

Nej, inget konstigt med det och jag kan inget om manliga gynekologer, kan inte män hjälpa män då?



Synd att du inte tyckte Englaskämtet var roligt, jag tycker det.

cacao

14 Mar 2009 12:21

ja, precis. jävla manliga gynekologer

Iskariot

14 Mar 2009 12:26

Jävla kvinnliga läkare på könsmottagningen.

Kommentera

Publiceras ej