Gubbe, kebabsås och kärlekssång.

4kommentarer


Åfy.
En hemsk grej hände igår natt.

Jag och mitt sällskap satt och pratade vid ett bord.
Allt var super, fantastiskt och underbart.

Det jag inte visste var att det satt en gubbe och smyglyssnade
vid bordet brevid.
Fult gjort!

När vi pratat klart kommer gubben fram.
Då tittar han på mig och säger:
"-Jag har suttit och lyssnat på dig ett
tag, du är jätterolig!"
Tack säger jag, artig som jag är.
Gubben fortsätter...
"-Så himla rolig, du påminner mig om
Kjell Höglund."
Jag tappar hakan och undrar om det är gubben
som sjunger om att ligga med varandra på våningen
ovanför?
Gubben ler stolt och nickar och tror att han gett mig årets komplimang.
Nej.

Jag tystnar och bestämmer mig för att gå hem och fila på humorn.
Jag är i chock.


Kjell Kennegård? Kim Höglund? Kim Kennegård? Kjell Höglund?

4 kommentarer

Magnus

08 Mar 2009 21:25

Det är bättre du svarar mig på studioblodröd, adressen nedan.



Jag tar bort allt från Smileysidan för smiley är mer som ett konstverk.



Lät det tillräckligt fuckat?



I alla fall fattade jag nu det där med att jag ville se dig död....jag är seg i hjärnan ikväll.



Är utbränd på allvar, sjukskriven och hjärnan fattar inte snabbt nu alltså.



Vill inte se dig död.......tror att kärnan mer hade satt sig vid tolvfingertarmen och druckit grogg om jag förstår ditt leverne rätt.

Magnus

08 Mar 2009 21:30

Bor du i Göteborg? Jag bodde på Åby camping i en stuga i ett halvår en gång. Det var guld. Förutom att de sprang med sina jävla hästar utanför.

Magnus

08 Mar 2009 21:34

Jo vissa saker funkar och yes I like your style.



Svårt bara när två ironiker möts.



Vad är verkligt då?



Jag är ledsen.............? Ha ha, nejdå, det är jag inte.



Men va fan, jag skulle ju trösta dig.......ha ha, nejdå det skulle jag inte.

Magnus

08 Mar 2009 21:38

När går gränsen för gubbe?



Jag är 37.



Fast jag säger gubben, till min son.......hrrrmm.



Ja, fan, jag är nog en gubbe och på ett sätt är det coolt. Jag ser igenom saker mer.

Kommentera

Publiceras ej