Dryckesvanor, klitoris och jobb.

13kommentarer

Åfy tristess.
Tur att jag har lösningen
och vill ge den till dig.
Jag och en författare vill.

Alkohol.

"En rättvis beskrivning skulle ju kunna
vara att den gör oss kåta, snygga och problemfria.
Klunka i dig sjätte ölen och du ser
lagom mycket av världen.
Tunnelseende.
Men du ser inte ljuset i slutet av tunneln utan
kopulering, äta korv och sovmorgon.
Lagom mycket för lilla huvudet att hålla koll på.

Åh tänk bara om alla fötts med 0.9 promille i systemet,
då kunde man istället för att göra sina
arbetssysslor passa på att ha det lite skönt i personalrummet.
Tvinga städerskan att suga av dig, köra upp en
cola-flaska i röven på chefen eller gnugga klitoris
mot kollegans mun och bara få komma."
Där pratar vi skoj.

Så drick med gott samvete.
Varje dag, hela tiden.

Skål.



kalaspuff.

13 kommentarer

Filip

11 Mar 2009 17:24

Tänk på att du har ett ansvar som bloggerska och om du uppmanar till destruktivt beteende kommer folk att ta efter!



Så tänk på det innan du hasplar ur dig inlägg som det här. Hur skulle det se ut om alla skrev så?? Sex är skönast nykter dessutom!



Tack för en annars trevlig blogg.

Magnus

11 Mar 2009 18:19

Ja, du är riktigt farlig Kim, antichrist, och risken är att du störtar världen med din humor, ha ha.



Jag förstår vad du menar, jag har alltid sagt att vi är bäst efter två glas vin.



Det har ju mycket med vårt överjag att göra. Har vi blivit lärda att ha ett förstort överjag, blir det dåligt samvete och ett frustrationstryck.



Djuret, detet, behovet i oss behöver få utlopp.



Vissa har för litet överjag eller jagkänsla att hantera detet och för dem är det samvetslöshet som gäller, för dem, funkar inte lite fylla tyvärr, där blir det bara värre.



Men för oss, dem som kanske kan behöva ett järn ibland, en stänkare för att släppa loss det där lite extra.



Så kanske mer frihet ibland för dem som kan hantera det.



Fantasin om samhället där vi som inte förstör andra kan njuta fritt är en spännande ide.



Det roliga är att man sitter framför någon och tänker att vad gött det hade varit att bara....så tänker hon kanske samma, men vi har byggt upp regler att aj aj, inte mer här nu va!!



Det roliga är att mycket av dagens psykologi och självhjälp, ledarskap vi har liknar det som var fruktansvärt för några år sedan, satanismen.



Lyssna på Anton Lavey som skrev satanbibeln här.



http://www.youtube.com/watch?v=PpaN6YIf5PI



Läser man satanbibeln så är det samma som en ateistisk ledarskapsbok inom affärsliv eller sport.



Kim, jag gillar dig, underbart med en intelligent människa med samma svarta sinne för humor...men...problemet är att jag är konstnär och kan inte skriva öppet så hårt, roligt, svart...ärligt som jag vill för det kan sökas av vissa inom konstvärlden.......jag fortsätter läsa din blogg men inser att skall jag skriva rått, humoristiskt kan jag inte vara lika öppen som du här offentligt.



Antingen sänder du din email till min konststudio eller återkommer jag lite senare......kanske som anonym och då märker du vem jag är.



Skall jag skriva med mitt namn blir det halva saker...precis som du skrev idag....vi kan inte hantera vårt inre offentligt egentligen.



Vi är nog väldigt rädda för våra egna känslor, svagheter och behov ibland.



Den här är klockren av det inre och yttre livet.



http://www.youtube.com/watch?v=XdV10dLA4EQ



Det här är att släppa loss lite på fyllan



http://www.youtube.com/watch?v=xTpzMS8YuzQ



Du får en avslutningslåt av mig här



http://www.youtube.com/watch?v=QKB98biARS0



Den kickar igång mig när jag vill ha en spark i röven...........inte en cola flaska.



Kram

Magnus

11 Mar 2009 18:46

Skulle du hamna för mycket i fördärv...så kan du alltid vända dig hit för hjälp.



http://www.youtube.com/watch?v=EAvQh-NlZ3c



http://www.youtube.com/watch?v=KDaz5AHre6M



http://www.youtube.com/watch?v=54qs3A8Yy8o



Här är ju en som hamnade i helvetet....shit, jag måste sluta synda.



http://www.youtube.com/watch?v=AWCag53KgRE



Om jag skall vara seriös en stund så skulle du kunna bli den här mannens kvinnliga motsvarighet som standup....spoken word.



Jag älskar honom, såg honom i Köpenhamn, han har varit i Göteborg med. Han är lite råare och verkligare.



http://www.youtube.com/watch?v=qlsEnogjep4



http://www.youtube.com/watch?v=W9S5-EB8dR8



http://www.youtube.com/watch?v=StuMJcw01T4



Rock on

Jussan

11 Mar 2009 19:55

Men OMG magnus, hade du inte en egen blogg att skriva långa inlägg i? hah



håller dock med Filip, sex ÄR bäst nyktra! omg vad jag älskar sex nykter och ogillart när jag e full!



du + jag i buda = sant, snart!

Magnus

11 Mar 2009 20:50

Hej Jussan



Berätta gärna för mig som inte kan hur inlägg skall skrivas här och varför, så att jag förstår det?



Är det viktigt för dig hur jag skriver och varför?



Vad menas med hah på slutet av meningen, förstod inte det, förklara även vad OMG, vad det betyder.



Ödmjukt



Magnus

Anonym

11 Mar 2009 20:52

Hej.

Som bloggerska med stort inflytande uppmanar jag alla

att inte dricka varje dag, hela tiden.

Jag tycker inte så.

Du ska heller inte gnugga din klitoris mot kollegor som inte vill.

Det blir fängelse då.

Jag är bäst nykter, roligare och trevligare.

Jag tycker man ska vara nykter jämt.

Jag lekte tvärtom leken idag bara.

Det var skoj.



Filip din lilla räka!

Ja, trevlig blogg inte sant.



Jussan: Nyktert sex, oja!

Det kittlas dödsskönt i kistan.



Magnus: Satanism? Nä.





Magnus

11 Mar 2009 21:04

Kanske kan ni komma på en mall som visar enkelt hur långa inläggen får vara och även om de får innehålla saker som kan verka skrämmande.



Kanske kan Jussan tala med Kim om det, då kommer allt bli bra igen och vi återgår till att vara normala.



Kram på er



Magnus

Magnus

11 Mar 2009 21:11

Ha ha, synd att du inte skulle gnida klitoris mot kolleger, kunde tänka mig hur det ser ut när du hoppar upp på ett skrivbord och gnider dig mot någon blyg mans flint.



Satanism nej, men intressant.

kim

12 Mar 2009 19:05

Magnus: OMG betyder Otroligt mycket gegg.

Hälsa Johannes!



Iskarot

12 Mar 2009 19:28

Ja, Magnus borde lära sig vanligt hyfs och vett och inte gegga ned så mycket.



De sju kroppsöppningarnas klubb håller inne med sitt gegg.



Och firar Viktoria varje år på hennes födelsedag på Öland, det är vi som har folkdräkt samt dildosar i händerna.

Emma

12 Mar 2009 19:32

kim! jag behöver nog mer ingående insruktioner inför klitoris-gnuggandet. känner mig alldeles för oerfaren på området och behöver en experts hjälp! tack på förhand: hjälplös Emma... (glöm inte ansvaret nu... ;) )

kim

12 Mar 2009 21:01

Emma:



Som ansvarsfull dam vill/måste jag hjälpa dig.

Klitoris-gnugg mot mun.



Du tar en människa. Över arton.

Att det är en människa och över arton är viktigt.

Svea rikes lag säger så.



Antecknar du?

Bra.



När du tagit den över artonåriga människan så puttar du ner denne på golvet.

Golv, säng, soffa...du väljer.

När denne ligger ner så drar du ner brallorna på DIG

själv och särar lite på blygden,

så att klitoris hamnar vid människans mun.

Sen gnuggar du tills det känns riktigt skönt.

Nu pratar vi himmelskt.

Ja, du känner när du klarat din uppgift.



Lycka till nu och duscha efter.



Mvh: En ansvarsfull.

Iskariot

12 Mar 2009 22:16

Kim, det är viktigt att klitoris hamnar på mun och tunga för jag har varit med om att en tjej gnuggade mig i ögat och istället för blått öga har jag nu ett rostbiffsfärgat rosa, med lite mörkt i kanterna.



Kan du tänka dig hur det ser ut, ett blått öga och ett rosa blygläppsfärgat öga.



Alla skrattar åt mig och säger att jag bara ser fitta överallt nu.

Kommentera

Publiceras ej