Äggskal, äpple och menskopp.

3kommentarer

Är jag en tampong, kanske?
Nej.
Puh tur!

Jag sitter här mitt i lugnet på ett gruppboende,
jobbar såklart inte bor, omg.
Nyss hemkommen från ett roligare land.
Ett land där man får röka i hissen.
Heja Ungern!

För att inte tappa det.
Förståndet alltså.
Eller ställa mig i kö till hela Sveriges depression,
tänker jag på vad jag inte vill vara
och vad glad och tacksam jag är som
inte blev...

...En menskopp som räcker i tio år (lidandet tar alltså aldrig slut).
...Ett lakan på ett ålderdomshem (
åfy, liggsår).
...Jean-Pierre Bardas stjärt (
aj).
...Ett äpple (
speciellt ett äpple som skalas först och sen äts sakta, aj igen).
...Thorsten Flincks flickvän (
vill bara inte).
...En hemoroidersalva (
usch).
...Toalettpapper (leva för bajs och kiss).
...En hemlös mans kalsong.
...Ful.

Nu känns det bättre.
Tack för er tid.


3 kommentarer

Louice

05 Mar 2009 21:37

Men bilder tack!



Och förresten vill du visst vara en hemorrojdsalva- kittlar (nä: svider) dödskönt i anus!

Alltså är jag 27 år och har hemorrojd? OMG!

Tina

05 Mar 2009 23:43

Usch för menskopp, vem fan använder det......(erkänn du!)

kim

06 Mar 2009 11:05

Louice: Jag vill inte svida. Bilder. Kan ordnas. :D



Tina: Jag har väl ingen menskopp?

Kommentera

Publiceras ej