Emo, pick och pack.

2kommentarer


När man kommer hem efter en
härlig semester, då vill man
ha det lugnt och skönt.

Nerrå.
I Göteborg ska det gnällas
in i det sista.
När kommer det sista?
Hallå?

Man hinner knappt av tåget
innan man ser alla ledsna barn
med sju kajalpennor under ögat
och randiga strumpbyxor med hål.
Buhu.

Tur att jag drar iväg.
Tar mitt pick och pack.
Flyger min kos.
Lunkar på.
Tur att jag gör det inom väldigt kort.

Puh.

Tillbaka.
Nu ska bloggen börja leva igen.
Jag ska lära er aaallt jag kan.
Det ska väl bli skoj.
Skoj!




2 kommentarer

Tesstamente

03 Jun 2009 21:19

Hur kul är inte den bilden:-D Jag tror jag skrattar ihjäl mig! Jo, nu känner jag hur jag inte får luft.. nu börjar det flimra framför ögonen.. nu poppar mina ögon ut, nu tar

pony

06 Jun 2009 22:16

I wish my lawn was emo, so it would cut itself!

Kommentera

Publiceras ej