Onani.

6kommentarer

Jag har spenderat en galen dag hos min mamma.
Vi har haft roligt.
Hon har städat maniskt och jag har haft baddräkt
över kläderna och underhållt.
Jag rotade loss i hennes medicinskåp
och hon hotade med behandlingshem.
Jag skulle bara titta?
Jag är hon som sluddrar efter en folkis,
jag kan inte knarka.
Inte ens det duger man till.
Åtur!

Jag åker till Budapest snart.
Det ska bli himla skoj.
Skönt att komma bort
och härligt att få vara med en
av de bästa människorna jag vet.

Idag blev jag phett dissad.
"-Du, jag dissar dig."
Haha, det var så iskallt att man inte tror
att det är sant.
Det blev komiskt.
Jag förstår att det kan varit ångesten
som framkallat den hårda tonen.
Orka ångest?

Jag såg förresten ett program om systrar
som satt ihop.
Alltså två huvuden och en kropp.
Varsit hjärta men med ett kön.
Jag tänker...om den ena vill onanera
och den andra är trött och vill sova?
Hur görs det då?
Eller om en vill vara renrakad och
den andra vill ha en vildvuxen buske?
Om den ena  bara går igång på ariska skönheter
och den andra bara vill ha asiatkött?
Oj, fult sagt.
ELLER...om båda faktiskt råkar vilja onanera
samtidigt, har dom sex med varandra då?
Jag blir helt yr av att tänka på siamesiska tvillingar
och kön.
Jag vill sluta med det nu.
Åh, svååårt.



oj, jag kan verkligen hantera paint.




6 kommentarer

jussan

19 Jan 2009 14:16

budapest?? va ska du dit o göra? :)

tjäder

19 Jan 2009 22:09

hahaha!!! om den ena vill onanera men den andra inte vill, är det rape då?

kim

20 Jan 2009 09:56

Jussan: LEva? Dricka sprit? Tatuera mig?

Vill du följa med?



Tjäder: RAPE? Meh, fy farao för att sitta bakom lås och bom på sin gärningsmans axel. :D

Anonym

20 Jan 2009 23:00

Ditt as! Nu fick du mig att inte kunna sluta tänka på det också =P

jussan

21 Jan 2009 20:44

ja det vill jag. jag e ungrare ju, det vet du väl? :)

när åker du? och framför allt; varför? och med vem?

Anonym

23 Jan 2009 10:03

HAHA! jag hade EXAKT samma tankegång angående det där med onanin!:D Eller när dom bajsar, liksom..vem känner av att det är bajs eller kiss som måste krämas ut ur kroppen?

HAHAH! Vem bär ansvaret för dom känslorna?



Men dom sa ju att hela världen inte behöver veta, jo, det gör vi.

Kommentera

Publiceras ej