Åfy, hemska tanke!

2kommentarer

...Men jag drar nurå?
Kanske det du, lille apa.

Tänk att saker kan gå över en natt.
Poff!
Som när en ballong exploderar.
Jag hatar ballonger.
Champagnekorkar också när jag tänker efter.

Man kan inte säga att året började som jag
och Madde bestämt.
Men det har bara gått en vecka och mirakel
kan ske.
Som den där gången på frälsningsarmén
när dom bad en härlig morgonbön.
Under dagen slog lilla bönen in.
Ni skulle sett!

Nu tänker jag åka till Malin.
Det ska bli skönt.
Man skulle nästan kunna säga
att jag är lite sen och borde springa nu.
Jag gör!

Åh god fortsättning.
Jag ska ha.


hej.

2 kommentarer

jussan

07 Jan 2009 20:28

hittills blandade känslor för 2009.

men du får inte dra. inte nu.

nu kommer ju snart jag för bövela!!

Kim svarar.

08 Jan 2009 00:18

men lille jussan.

jag finns här.

väntandes.



när drar vi till sthlm?

:D

Kommentera

Publiceras ej