Men kärlek.

2kommentarer

Otippat.
Jag har en ny farmor nu.
Åh lilla uggla.
Jag älskar henne.
Jag älskar låten.

http://www.youtube.com/watch?v=RvsFm55LwCk

Vart är min musiksmak påväg?
Åfy.
Men jag hör att hon menar varje ord.
Och då tror jag.
Jag tror så mycket att jag känner likadant.
Det är så roligt.
All musik känns som om den är skriven för mig.
Jag behöver inte ens ha ett krossat hjärta för att tro det,
om Winnerbäck sjunger det så är det väl så.
Skulle någon sjunga om aids hade jag antagligen börjat med bromsmedicin.

Rar.

Jag vill poängtera att mitt byte av farmor inte har något med Astrid att göra.
Böckerna handlar fortfarande om mig.




sådärja.

2 kommentarer

jussan

09 Feb 2009 16:18

uuuuuh. hon e äcklig ju. jävla hippie

Emma

09 Feb 2009 20:00

hon e tuffig... som en joplin. fast svensk. och uggla. typ... ett bra val av farmor tror jag. jag har inte heller någon farmor. har du nåt tips på en bra?

Kommentera

Publiceras ej