Backpacker.

4kommentarer

Fredagen den trettonde var inte alls farlig.
Dagen började på dagis.
Åh mysigt.
Hela dagen var toppen och det blev bara bättre.
Jussan skulle ju komma!

När jag tänker efter så har jag och hon aldrig umgåtts.
Mest från blogg till blogg.
Haha, man kan nästan säga internetdejt.
Så det kunde ju ha gått hur som helst.
Det gick.
Jussan är en underbar tjej.
Jag gillar underbart!

Hon kom på kvällen.
Jag försökte få det till att jag bodde på våning tre.
Så hon letade och letade.
Men oj, sex dårå.
Inte så lätt att hålla reda på.
Vi hade skoj.
Hon fick dit gamla kamrater.
Snygga kamrater.
Så snygga att hon var tvungen att ta disken, åh bra.
Jag tog avloppet...det luktade bajs och en tand
borste satt fast.
Åfy spy.

Sen efter härliga mängder med alkohol innanför västen
så tog vi oss till juggedunket.
Vi hittade såklart inte först.
Man kan ju inte riktigt göteborg än.
Men sen!
Klubben var fylld av skumma typer.
Jag gillar skumma typer.
Man fick röka inne?
Men inte ha ölglas på dansgolvet då vissa var barfota?
Okej?
Vi dansade oss varma och charmade som flesta.
Vi hade skoj ända fram till 05:00 då vi landade i min säng.

06:00 ringde klockan.
Jag skulle jobba.
Tretton timmar.
En timmes sömn.
Åfy, jag menare ÅFY.
Jag lämnade Jussan snällt sovandes i sängen
och tog på mig alla kläder jag hittade.
Sista kollen i spegeln fick mig att svimma lite.
Du hade skrattat om du sett.
Tänk dig "bag lady".

Jobbet gick ju bra?
Det skreks och jag ville bara lägga mig ner och ge upp.
Faaaast...jag ger inte upp.
Jag höll till 21:00.
Höll och höll, jag stod upp iaf.
Stod och stod, jag andades?
Nej, ska jag vara ärlig så minns jag faktiskt inte dagen.
Härligt!

Kim goes jugge var kul.
Det gör jag gärna om.
Haha.

Jussan och jag drar utomlands snart.
Nedräkning.
Äntligen få lämna äckelpäckelstaden
och dra mot varmare breddgrader.
Kanske en hel grad varmare, åh skönt.

Alla hjärtans dag.
Min telefon plingade hela dagen.
Jag blev glad då.
Taaaack^^

Mia och Klara om fyrtiofem, missa inte dårå.
Jag ska nog ring och fråga om jag får haka på.
Mia, Kim och Klara.
Succé!



Sötasnällarara vi.




4 kommentarer

jussan

15 Feb 2009 19:31

Asså vi EEE så bra!!

haha ja, ungefär 1 grad varmare. sweet.

den bilden e fin på oss dessutom.

kom vi hem 5 förresten???? ja minns inte..haha

55

16 Feb 2009 19:03

Ni kom typ hem vid 4 och höll oss andra vakna tills 5..

jussan

16 Feb 2009 21:16

haha va?? asså vad gjorde vi när vi kom hem då?? kan inte minnas att vi va så stökiga då, eller??

kim, försvara oss!! haha

Kim försvarar.

17 Feb 2009 00:10

Jaha, var vi uppe och stökade runt tills fem.

Jag tycker det låter extremt charmigt.



Åh <3

Kommentera

Publiceras ej