Tokrunk på ett femårigt ben.

9kommentarer


Alla undrar varför jag hatar
hundar så himla mycket.

Jag vill tala om varför nu.

För nitton år sen skulle jag
gå på kalas i Uppsala.
Det var en stor släktmiddag
och jag hade fått en ny fin dress.

Jag var så stolt över mina nya
kalasbyxor och den lilla klänningen.
Jag trampade in på festen och kände
att denna middag var till min ära.

Fem år och redan så härlig.

Det fanns en liten hund på festen
som hette Bella.
Konstigt namn på en pojkhund?

Bella kom emot mig med världens fart
och hoppade upp för att hälsa.
Den fick då syn på mina kalasbyxor
och tyckte antagligen att dom var
otroligt sexiga.

Bella spände klorna i min vad och juckade
loss på mitt lilla femåriga ben.

Alla försökte dra bort runkhunden
men den satt fast.
Efter ett tag släpptes benet,
den var färdig då.

Den innan så stolta lilla tjejen
hade på tre röda fått sina nya
fina kläder helt nerkladdade av djursäd.

Och det gjorde ont där klorna hakat sig fast
och kläderna var trasiga.

Det blev ingen middag.
Vi åkte hem.

Därför älskar jag inte hundar.

Haha.
Lilla Kimpis.


9 kommentarer

Rippe

16 Dec 2009 22:05

Men fy vilken hemsk upplevelse . Stackarn . Så liten å allt .. hunden aså .. hahaha .. Nääh då . Hemskt . Du verkar dock ha kommit över de . Tur .

Amelie

17 Dec 2009 00:34

sånt där hatar jag. jyckjävel.

ass

17 Dec 2009 17:11

Hur dum kan man vara? om du inte kan visa en liten hund att du bestämmer oavsett ålder är det ditt fel inte hundens. DÄRFÖR gillar jag inte människor, de skyller på allt annat än sig själva bara för att försöka lura sig själv att ha lite självaktning de inte förtjänar.

ass

17 Dec 2009 17:12

Hur dum kan man vara? om du inte kan visa en liten hund att du bestämmer oavsett ålder är det ditt fel inte hundens. DÄRFÖR gillar jag inte människor, de skyller på allt annat än sig själva bara för att försöka lura sig själv att ha lite självaktning de inte förtjänar.

kim

17 Dec 2009 19:46

Ass: Fniss.

e

18 Dec 2009 21:47

hahaha... vet inte vad jag skrattar åt mest. Historien eller Ass??

Dreven

18 Dec 2009 22:01

Håller med e. Ass´ inlägg är humor!

Jag stödjer dig iallafall i hundhatandet, livet ut. Katter ftw!

Amelie

19 Dec 2009 00:42

jag gillar att ass,

för att verkligen understryka,

dubbledare sin kommentar!

Amelie

19 Dec 2009 00:42

min stavning är oklanderlig.

Kommentera

Publiceras ej