Men vad äre ru gömmer där under lakanet?

4kommentarer


Vad är grejen?

Den där debatten som pågår
om tjejen som inte fick ha sin
heltäckande slöja på sig
och samtidigt jobba på dagis.

Men eru seriös?

JAG blir rädd när en sån
hoppar på bussen eller står
bakom mig i kön.
Jag bara väntar på att den
ska plocka fram en karatepinne
och börja veva runt med.
Kanske peta i ögonen, aj!

Men som vuxen får jag bara
le och se glad ut, hälsa lite
vänligt och inte visa skräcken.

Men dagisbarn, kom igen.

Varför ens ta upp frågor
men självklara svar?
Du får inte.

Vad du gör på din fritid är
din ensak, som man brukar säga.

Själv kollar jag på porr tills
ögonen blöder.
Det är lika avslappnande för
mig som när du kanske lyssnar
på underlig valsång.
Men jag gör det inte på jobbet,
jag spelar efter reglerna.

Gör det du med, så slipper
den där Ekdahl vara med i tv igen.

4 kommentarer

L

15 Dec 2009 10:13

Åhhh så sant!! Skulle vi flytta dit så skulle det vara tvunget att vi satte på Oss burkan och lika självklart som att vi skulle göra det där, får dom ta av sig här!! Kösss.

mattias

15 Dec 2009 11:51

du har så jävla rätt (som vanligt)

nej,gör som frankrike o förbjud den,fast det är svenskarna för fega för,herreguuuud vi kan ju ses som rasister :P

Mari

15 Dec 2009 13:21

Fantastiskt!



<3

nilla

16 Dec 2009 19:09

ja vem fan blir inte lite skeptiskt inställd när man inte vet vad som gömmer sig under havet av lakan. Orka gå runt med alla sin smutstvätt virad runt kroppen. Tvätthög är inte det nya svarta. Usch.

Kommentera

Publiceras ej