Det är jul nu och jag hoppas att din var god.

3kommentarer

Det verkar som om det är
julafton idag.

Det verkar också som om
jag är fantastiskt omtyckt.
Om vi bortser från att jag
BARA inkasserade två julklappar.

68 härliga julhälsningar har
ploppat upp i min mobil.
Massutskick?
Nej, det har stått KIM.
Kim, det är jag.

Jag som hade tänkt att
sitta hemma och hata julen
likt den där gröna Grinchen.
Jag som skulle vara bortglömd
och tycka synd om mig själv.
Det blev aldrig så.

Jag är glad för det.
Patetiskt är en sån ful klädsel.
Lika fult som gummiband
runt mjukisbyxan som den
där Partille-Johnny alltid har.

Eh, tack alla som firade julen
kungligt ihop med mig och
gjorde den fin och rar:

Morgonen med mamma.
Dagen med Magnus.
Jobbkvällen med Lisa och Alex.
Natten med röda elefanten.

Fint.
Fint som snus.

God Jul.


Oj, glad tjej med vörtbröd.

3 kommentarer

Amelie

25 Dec 2009 02:03

oj!



nu är julen över och det är ett helt år till nästa!



nästa jul ska jag vara lite klokare, lite snyggare och lite rikare. och ha en coolare frisyr!



god jul i efterskott på dig!

Ricard med bara C

25 Dec 2009 05:47

God jul på dig, snygging. :)

Dreven

27 Dec 2009 23:16

God Jul i efterskott Kim. ^^

Kommentera

Publiceras ej